Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-20@02:53:28 GMT

مرگ چوپان پس از تصادف با قطار

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۸۱۷۹

مرگ چوپان پس از تصادف با قطار

معاون فنی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: یک چوپان بر اثر برخورد با قطار در ساوه جان خود را از دست داد. چوپان

احمدعلی امینی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در ساعت ۸:۳۰ امروز خبری مبنی بر برخورد قطار مسافربری مشهد به همدان با یک چوپان در محدوده روستای گوجه منار از توابع شهر نوبران از طریق مرکز فرماندهی عملیات اورژانس ۱۱۵ قم به واحد دیسپچ اورژانس ساوه اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساوه تصادف قطار

وی گفت: پس از اطلاع از این حادثه سریعاً هماهنگی‌های لازم با واحد دیسپچ جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه انجام گرفت و در نتیجه کد عملیاتی پایگاه هلال احمر تجرک به محل اعزام و پس از معاینه فرد حادثه دیده اعلام شد که متأسفانه مصدوم به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان‌ باختن دو نفر در تصادف موتور سیکلت و پژو در شهر کلاله

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: این دو نفر بامداد امروز، در تصادف موتورسیکلت و پژو ۴۰۵ در محور گالیکش- کلاله در صحنه جان خود را از دست دادند.

قاسم غریب آبادی گفت: این تصادف ساعت یک و ۴۵ دقیقه بامداد امروز گزارش شد و یک تیم از پایگاه سه راهی گالیکش اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه بر اثر شدت تصادف دو موتورسیکلت جان خود را از دست دادند و امدادگران هلال‌احمر، جان‌ باختگان را پس تایید اورژانس به ماموران انتظامی تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • جان‌ باختن دو نفر در تصادف موتور سیکلت و پژو در شهر کلاله
  • جان‌باختن دو نفر در تصادف موتورسیکلت و پژو، کلاله
  • تصادف اتوبوس با کامیون در یزد؛ آخرین وضعیت مسافران/ عکس
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس مسافربری در جاده مهریز
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 
  • ۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم