Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@01:07:54 GMT

نماینده مجلس: من با نکونام مذاکره نکردم

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۸۲۰۱

نماینده مجلس: من با نکونام مذاکره نکردم

احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص دیدار شب گذشته خود با جواد نکونام و حاشیه های به وجود آمده توضیح داد.

به  گزارش "ورزش سه"، او که در این باره با خبرنگار فارس صحبت می کرد، در خصوص جلسه با جواد نکونام گفت: دیروز مراسم افطاری بود که جواد نکونام هم در آن حضور داشت. در ادامه جلسه‌ای با نکونام مثل سایر چهره‌های صاحب نام کشور برگزار و برنامه خود را جهت رسیدن به قهرمانی ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران باشگاه مذاکرات صمیمانه‌ای با تعدادی از سرمربیان در این خصوص داشتند. البته در حال حاضر لیکنز از لحاظ حقوقی مربی تراکتورسازی است. مدیران باشگاه تلاش می‌کنند روی گزینه‌های جدید و جوانتر تمرکز کنند تا پاسخگوی خواسته هواداران پر شور تیم باشند.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص انتقادات مطرح شده که چرا او باید با سرمربی جدید تیم مذاکره می کرده، گفت: من طرف مذاکره نبودم. یک جلسه افطاری برگزار شد که من هم در آن جلسه حضور پیدا کردم. طرف مذاکره مدیران باشگاه بودند و من هم شنونده نقطه نظرات بودم. از سوی دیگر موضوعاتی که برای باشگاه پیش می‌آید به ما هم به نحوی به عنوان نماینده مردم تبریز ارتباط دارد. حواشی که در بازی تراکتورسازی و سپیدرود به وجود آمد به حضور جدی نماینده‌های مجلس را نیاز داشت. من هم در دفاع از حقوق باشگاه ورود کردم و دستگاه قضایی همکاری کرد و مشخص شد تراکتورسازی قربانی یک دسیسه شده است.

 

بیگی در مورد اینکه آیا برای انتخاب سرمربی باشگاه پر هوادار و بزرگی مثل تراکتورسازی باید در مراسم افطاری مذاکره شود و این مسئله یک مقدار عجیب به نظر می‌رسد، گفت: جلسه مقدماتی و آشنایی طرفین با یکدیگر بود. مفاهمه‌ای در این مورد انجام خواهد شد. جلسات کارشناسی‌تر و دقیق تر در جلسات دیگر و حساب شده تر انجام خواهد شد.این جلسه برای آشنایی بود. نکونام تمایل به حضور در این باشگاه را دارد. مسئولان باشگاه می‌توانند حق انتخاب در این مورد داشته باشند.

 

احمد علیرضا بیگی در پایان در پرونده محسن فروزان گفت:  روند رسیدگی به این پرونده ادامه دارد.خوشحال هستیم که کمیته اخلاق به این مسئله ورود کرد هر چند که دیر بود. آنها هم اظهار کردند تعلل رخ داده ارادی بوده است. رئیس فدراسیون فوتبال هم اعلام کرد همسر فروزان در یک باشگاه شرط بندی فعال بوده که در اتفاقی برای تراکتورسازی رخ داده فعال بودند.

ژرژ لیکنز تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژرژ لیکنز تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۸۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!

مدیر پیشین باشگاه استقلال گفت: امیدوارم با حضور افراد جدید به عنوان سهامداران اصلی باشگاه یک تیم مدیریتی به درد بخور و کاربلد که بتوانند مشکلات را از بین ببرند هم در هیئت مدیره استقلال مستقر شوند.

به گزارش‌ مشرق، سید حجت کریمی - مدیرعامل و عضو هیئت مدیره پیشین باشگاه استقلال درباره موضوع واگذاری باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج فارس اظهار داشت: از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم و امیدوارم از این لحظه به بعد باشگاه استقلال با پشتوانه مردمی و هواداران میلیونی اش کمترین دغدغه را از بابت مسائل مالی داشته باشند و به شکل کاملاً حرفه‌ای در ادامه رقابت‌های این فصل و فصل آینده حضور پیدا کند.

مدیران فعلی را برای آورنده‌شان پس بفرستید

وی افزود: ضمن تبریک به خریداران سهام باشگاه استقلال توصیه می‌کنم حتماً در تغییر هیئت مدیره مستقر، زمان را از دست ندهند و همه این افراد را با یک اسنپ به دم خانه آقای قربان‌زاده بفرستند و همان جا پیاده کنند. چون کارنامه آنها در این ماه‌ها مشخص می‌کند که هیچ اتفاق مثبتی در استقلال رخ نداده است.

یک مدیر در باشگاه کار می‌کرد که به همین علت بیرونش کردند

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: متاسفانه در هیئت مدیره‌ای که هیچکس در آن کاری انجام نمی‌داد، یک نفر کار می‌کرد که اتفاقاً به همان دلیل که چون کار می‌کرد او را کنار گذاشتند. اسمش را هم می‌گویم، او علیرضا خانی بود که انصافاً در طول مدت زمانی که من در باشگاه حضور داشتم اهل حلال و حرام بود و ریز مسائل و اعداد و ارقام ورودی و خروجی باشگاه را از زیر ذره بین رد می‌کرد ولی در نهایت تحملش نکردند.

موافق عزل نکونام حالا حامی‌اش شده است!

کریمی ادامه داد: به عزیزانی که از این پس می‌خواهند استقلال را اداره کنند پیشنهاد می‌کنم افرادی را بیاورند که هدفشان از بودن در هیأت مدیره گرفتن بلیت بازی و پیراهن تیم نباشد. جالب است که یکی از همین افراد تا دیروز نامه عزل جواد نکونام را امضا می‌زد و حالا حامی‌اش شده و می‌گوید او تا سه سال دیگر هم قرارداد دارد.

در کدام دوره مدیراستقلال حقوق ۶۰ میلیونی گرفته؟

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال همچنین در واکنش به موضوع مطرح شده درباره انتشار دریافتی‌های یکی از مدیران پیشین باشگاه خاطرنشان کرد: تا جایی که می‌دانم پیش از این هیئت مدیره باشگاه حقوقی دریافت نمی‌کردند و این هم در نوع خودش جالب است که حالا اعضای هیئت مدیره ماهی ۶۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند. خیلی جالب است که بعضی از همین آقایان حتی یک بار هم در جلسات هیئت مدیره حضور پیدا نکرده‌اند.

امیدورام استقلال قربانی کارشکنی آقایان نشود

کریمی در پایان گفت: روزهای حساس و مهمی در پیش روی استقلال است تیمی که تا اینجا توانسته با وجود همه مشکلات هوادارانش را راضی نگه دارد حیف است که در پایان این مسیر پرتلاطون به خاطر زیاده خواهی‌های عده‌ای و یا کارشکنی‌های گروهی دیگر نتواند دل میلیون‌ها هوادار را شاد کند و یکی جام دیگر به کلکسیون جام‌های باشگاه بی‌افزاید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • چرا نماینده طالبان برای مذاکره درباره حقابه هیرمند به ایران نیامد؟ + جزئیات
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود