Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- مديرعامل شرکت عمران شهر جديد پرديس گفت: مسجد امام رضا (ع) در محله سبلان فاز هشت پرديس با 700 متر زير بنا و محوطه با برگزاري اولين نماز جماعت به همراه صرف افطار به بهره برداري رسيد.

سيد مهدي هدايت شامگاه يکشنبه در حاشيه افتتاح اولين مسجد در فاز هشت مسکن مهر پرديس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اين مسجد با اعتبار 22 ميليارد ريال به بهره برداري رسيد و علاوه بر فضاي مسجد بخش‌هاي فرهنگي، تجاري و خانه عالم در محوطه بيروني مسجد ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به کلنگ زني پروژه هاي جديد فاز هشت مسکن مهر پرديس با حضور مسئولين شهرستان خاطر نشان کرد: در محله تفتان يک مجموعه ورزشي به مساحت 2200 متر مربع با کاربري‌ زمين فوتبال، واليبال و تنيس به ارزش 5/32 ميليارد ريال کلنگ زني شد، اين مجموعه ورزشي با مشارکت بخش خصوصي ساخته خواهد شد.
مدير عامل شرکت عمران شهر جديد پرديس گفت: اولين سراي محله فاز 8 در اين بوستان تا پايان سال 99 با امکاناتي نظير مهد کودک، اتاق بازي، آمفي تئاتر، سالن کنفرانس و فروشگاه ساخته خواهد شد.
هدايت گفت: مرکز محله الوند با مساحت 5/2 هکتار با اعتباري معادل 35 ميليارد ريال طي با فضاهاي آموزشي، مذهبي، تجاري و مرکز محله براي خدمات رساني به 5 هزار نفر از ساکنان اين محله در دست اجرا است و تا سه سال آينده به بهره برداري خواهد رسيد.
وي با اشاره به ساير فعاليت هاي انجام شده در اين فاز تصريح کرد: در کنار تکميل پروژه هاي مسکن مهر تکميل خدمات را هم در اولويت قرار داديم؛ دو بانده شدن ورودي فاز 8 پرديس، آسفالت، روکش و بهسازي معابر، رفع مشکل حقوقي اراضي با کمک دادستان و مجموعه قضايي شهرستان، و استفاده از ظرفيت کمربندي اين فاز تا دو ماه آينده بخش ديگري از فعاليت‌هاي انجام شده در اين فاز است.
مديرعامل شرکت عمران شهر جديد پرديس گفت: تکميل 8 مدرسه در فاز هشت تا اول مهر ، چهار مرکز آموزشي و 3 مرکز مذهبي، دو بوستان، چهار مرکز تجاري، دو مجموعه ورزشي در دست اقدام و اجرا است.
هدايت گفت: طي هفته گذشته 4 قطعه زمين با کاربري بازار روز به شهرداري پرديس تحويل داديم تا در جهت رفع نيازهاي ساکنين عملياتي شود.
مدير عامل شرکت عمران شهر جديد پرديس تاکيد کرد: اين فاز با توجه به موقعيت مکاني مناسب در آينده اي نه چندان دور به يکي از شهرهاي بسيار خوب در همسايگي پايتخت با 120 هزار نفر جمعيت تبديل خواهد شد.
شهرستان پرديس با 250 هزار نفر جمعيت در شرق پايتخت قرار دارد و پس از بارگزاري کامل مسکن مهر به 700 هزار نفر خواهد رسيد.
تهرام/9441//1348
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر ایالات‌متحده/ حامیان فلسطین پرچم آن را به آتش کشیدند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از دیلی‌میل، پس از حمله تنبیهی ایران علیه اسرائیل، فعالان و گروه‌های معترض حامی فلسطین روز دوشنبه در شهر‌های مختلف آمریکا بیرون آمدند و خواهان توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شدند.

گفته می‌شود معترضان در نیویورک با آتش زدن پرچم آمریکا و سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» به خیابان‌ها ریختند.

در خارج از سالن «بروکلین» در نیویورک، معترض دیگری پرچم آمریکا را در میان تشویق و شادی معترضان آتش زد و سپس مردی شعار داد: «امروز سقوط می‌کند. آمریکا اکنون سقوط می‌کند. آمریکا برای همیشه سقوط خواهد کرد».

گفته می‌شود پلیس نیویورک در همان ساعات اولیه، ۱۵۰ معترض را دستگیر کرد و کمی بعد این تعداد به سرعت افزایش یافت.

تظاهرکنندگان حامی فلسطین همچنین نسبت به پرداخت مالیات نیز اعتراض کردند و خواستار تحریم تسلیحاتی و پایان تخصیص بودجه مالیات دهندگان آمریکا برای اسرائیل شدند.

در شیکاگو، سانفرانسیسکو، فیلادلفیا و کالیفرنیا نیز معترضان تجمع‌های اعتراضی برپا کرده و خواهان توقف حمایت‌های واشنگتن از رژیم اسرائیل شدند.

در ویدئو‌های به اشتراک گذاشته شده در پلتفرم ایکس (توئیتر سابق) معترضان فریاد می‌زدند: «از بحر تا نهر، فلسطین آزاد خواهد شد».

یکی از معترضان در مصاحبه با شبکه خبری «ای‌بی‌سی» گفت: ما نمی‌خواهیم دلار‌های مالیاتی‌مان نسل‌کشی را تأمین کند. امروز در سراسر کشور اعتراضاتی در حال وقوع است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۲۹ فروردین
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران
  • لرزش مجدد مسجد حضرت ابوالفضل
  • طنین «حیدر حیدر» در اجتماع مردمی وعده صادق حرم رضوی
  • طنین فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر ایالات‌متحده/ حامیان فلسطین پرچم آن را به آتش کشیدند