Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حاشیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم نشست هم‌اندیشی کاربردی‌سازی و مطالعات قرآنی با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در حاشیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم نشست هم‌اندیشی «کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی» برگزار می‌شود.

در این نشست محمدرضا وصفی- عضو هیأت علمی دانشگاه تهران به موضوع «مطالعات قرآنی و رویکردهای کاربردی به آن در جهان معاصر»، سید هدایت جلیلی -عضو هیأت علمی دانشگاه خوارزمی به موضوع «تفسیر موضوعی به منزله گونه‌ای تفسیر کاربردی»، احمد پاکتچی -عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به موضوع «حرکت از مسأله‌ی اجتماعی به متن قرآن»، سید هادی گرامی- عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به موضوع «کاربردی‌سازی به مسابه بازنگری در فهم عصری از قرآن کریم» و هادی رهنما- عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور به موضوع «از کاربرد مطالعات قرآنی تا مطالعات قرآنی کاربردی؛ مسائل و چشم‌اندازها» می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۲:۳۰ در دو پنل برگزار می‌شود.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه تا چهارم خرداد ماه با شعار «قرآن معنای زندگی» در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قرآن کريم نمایشگاه قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل صدا و سیمای لرستان در مراسم تجلیل از قاریان و عوامل برگزاری جمع خوانی قرآن کریم در ماه رمضان در بروجرد، رضایت رهبر انقلاب اسلامی از برنامه‌های قرانی رسانه ملی در ماه مبارک رمضان و در روز عید سعید فطر را بزرگترین مدال افتخار برای کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی دانست و افزود: پخش زنده مراسم جمع خوانی قران از بروجرد در راستای سیاست‌های صدا و سیما در تمرکز زدایی از مراکز است.
علیرضا شیروی به ضرورت تلاش مستمر برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اشاره کرد و افزود: همکاری همه جانبه با فعالان قرآنی و تولید و پخش برنامه‌های متنوعی قرآن از رسالت‌های اصلی صدا و سیما است.
 حجت الاسلام حسینی امام جمعه بروجرد و مرادی فرماندار بروجرد نیز در این مراسم از تلاش مجدانه صدا و سیمای لرستان برای پوشش بر نامه‌های قرآنی و دیگر بر نامه و مناسبت‌ها به خصوص پوشش با شکوه مراسم روز جهانی قدس و تشییع شهید راه قدس شهید سید عباس صالحی روزبهانی تجلیل کردند.

دیگر خبرها

  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • بحث و گفتگو درباره کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع»
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • بررسی مقتضای اصل در مجراهای مختلف شک در مسائل اعتقادی
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس