Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@04:23:29 GMT

دلیل ادعای 8 ماه پیش تاج و فتحی درباره بازیکن جنجالی استقلال

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۸۴۴۹

دلیل ادعای 8 ماه پیش تاج و فتحی درباره بازیکن جنجالی استقلال

در حالی که مسئولان باشگاه استقلال و حتی مهدی تاج چندی پیش از پایان پرونده مطالبات پروپیچ صحبت کردند اما این بازیکن خواهان مطالبات خود از این باشگاه شده است.

‌به گزارش مشرق، باشگاه استقلال در جدیدترین نامه‌ای که از کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فیفا دریافت کرده محکوم به پرداخت مطالبات پروپیچ شده است.

بیشتر بخوانید:

رای میلیاردی CAS علیه استقلال

اینکه پروپیچ از باشگاه استقلال شکایت کرده و خواهان دریافت مطالباتش بود مطلب جدیدی نیست اما اینکه چرا نامه درخواست مطالبات این بازیکن به تازگی به باشگاه استقلال رسیده کمی عجیب است زیرا مسئولان باشگاه استقلال و حتی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال چندی پیش ادعا کردند که طلب پروپیچ برای جلوگیری از حذف استقلال در آسیا پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاج در تاریخ ۲۳ شهریور ماه سال ۹۷ در گفت و گو با برنامه فوتبال یک شبکه ورزش در خصوص اینکه آیا واقعاً استقلال و پرسپولیس با هیچ تهدیدی برای حذف از آسیا مواجه نیستند گفت: اگر بگویم هیچ تهدیدی نیست شاید درست نباشد ولی مطمئناً در پرونده خارجی‌ها خیالمان راحت شده است. آخری هم مربوط به پروپیچ در استقلال بوده که راضی شده بود ۳۰ هزار دلار بگیرد ولی این رقم به او پرداخت نشده و در نهایت ۲ روز پیش باشگاه استقلال ۳۶۰ هزار دلار به او پرداخت کرده است. یعنی بازیکنی که با ۳۰ هزار دلار راضی بود رضایت بدهد نهایتاً ۳۶۰ هزار دلار گرفت. در واقع اینگونه خسارت‌ها را هم داده‌ایم. هر دو باشگاه هم باید بدانند اگر بازیکنی را جذب می‌کنند باید حتماً بدهی او را پرداخت کنند. (متن کامل مصاحبه تاج را اینجا ببینید)

اینکه چرا بعد از گذشت ۸ ماه از این اظهار نظر رئیس فدراسیون و همچنین امیر حسین فتحی در خصوص پروپیچ (مصاحبه فتحی را اینجا ببینید) باشگاه استقلال چنین نامه‌ای را دریافت کرده کمی عجیب است. اگر باشگاه استقلال مبلغ ۳۶۰ هزار دلار پروپیچ را پرداخت کرده چرا این بازیکن باید در شرایط فعلی از باشگاه استقلال خواهان غرامت باشد و اگر پرداخت نکرده چرا رئیس فدراسیون فوتبال در تلویزیون ادعا کرد این مبلغ به حساب بازیکن پرداخت شده است.

با همه این شرایط مسئولان باشگاه استقلال باید طلب این بازیکن را پرداخت کنند در غیر این صورت با نامه‌ای که فیفا به باشگاه استقلال ارسال کرده این باشگاه با دردسر مواجه خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس استقلال امیرحسین فتحی پروپیچ فدراسیون فوتبال فوتبال لیگ برتر مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی که طی دو هفته اخیر لیگ برتر به نتایج قابل توجهی دست یافته تا امیدواری آبی‌ها برای بقا در فصل جاری افزایش یابد، اکنون چشم به ادامه مسیر و دستیابی به هدف مدنظرشان را دنبال می‌کند.

این در حالیست که روز گذشته و در پایان این هفته از لیگ آزادگان او وارد جنجال عجیبی شد و پای او را به بازی لغو شده استقلال ملاثانی و فجرسپاسی نیز باز کردند. در این رابطه ابراهیم اشکش سرمربی نفت مسجدسلیمان که تیمش یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود، در اتهاماتی که البته باشگاه استقلال خوزستان مدعی است آن را از طرف فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق دنبال خواهد کرد، مدعی شد که سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان مانع از برگزاری دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی شده است.

این در حالیست که پورموسوی که سابقه حضور در نفت مسجدسلیمان را نیز در کارنامه دارد و در ابتدای فصل نیز با پیشنهاد سرمربیگری این تیم مدعی صعود مواجه شده بود، ضمن بی‌اطلاعی از این موضوع، برنامه تمرینی تیمش را نیز حتی بعد از این بازی تدارک دیده بود تا ریکاوری آبی‌ها بعد از امتیاز ارزشمند مقابل گل گهر سیرجان تداخلی با این بازی پیدا نکند.

ابراهیم اشکش سرمربی فصل گذشته استقلال ملاثانی البته در شرایطی مدعی این موضوع شده که تیمش در فصل گذشته سهم بزرگی در صعود آبی‌ها داشته که در فضای مجازی اهواز واکنش‌های جالبی به این موضوع نشان داده‌اند. برخی هواداران استقلال خوزستان با اشاره به اتفاقات دو بازی رفت و برگشت این تیم برابر استقلال ملاثانی با هدایت ابراهیم اشکش که هر دو با جنجال و در نهایت با تساوی و از دست رفتن امتیاز برای پورموسوی در ثانیه‌های پایانی همراه شد، این ادعای مربی کنونی نفت مسجدسلیمان را رد کرده و در برخی صفحات نیز اقدامات او در فصل گذشته برای جانشینی پورموسوی را نیز در برهه‌ حساس صعود این تیم به لیگ برتر را یادآوری کرده‌اند.

مدیران استقلال خوزستان نیز طی ساعات اخیر حمایت ویژه‌ای از پورموسوی به عنوان سرمربی خود داشته‌اند و مدعی هستند در اختیار قرار دادن استادیوم در حوزه اختیارات پورموسوی نیست که اصلا بخواهد درباره آن نظری بدهد و این اتهامات را در مراجع قضایی و کمیته اخلاق فدراسیون دنبال خواهند کرد.

با این حال پورموسوی که ماموریت بزرگی برای بقای استقلال خوزستان با توجه به روند موفقی که خصوصا از حیث نتیجه‌گیری طی نیم فصل دوم دنبال می‌کنند، پیش روی خود دارد، بدون توجه به این مسائل و حواشی شکل گرفته، برنامه تمرینی تیمش را برای بازی حساس آتی مقابل ملوان دنبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • سیاست‌های آمریکا با ادعای طرفداری از صلح فاصله زیادی دارد
  • تکذیب ادعای یک نماینده مجلس درباره عدم تخصیص ارز به واردات مواد اولیه
  • واکنش به ادعای جنجالی عضو کمیسیون امنیت ملی | موضوع نظامی است؟
  • ادعای جنجالی کریمی قدوسی درباره یک موضوع نظامی است؟ /قلهکی: قیصریه را به آتش نکش!
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!
  • مصاحبه جنجالی با کاپیتان اسبق استقلال
  • مصاحبه جنجالی کار دست پیشکسوت استقلال داد
  • حرکت مربی استقلال جنجالی شد