Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضا سعیدی اظهار کرد: در پی شکایتی از سوی بانک ملت مبنی بر اخذ مبلغ 533.537 یورو و 55 سنت و انجام تعهدات فی مابین و عدم انجام این تعهدات از سوی شرکت متخلف این پرونده به شعبه هفتم اداره تعزیرات حکومتی اهواز ارجاع گردید.

وی گفت: عظیم زاده رئیس شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز پس از استعلامات لازم و اخذ دفاعیات نمایندگان شرکت و بلاوجه بودن دفاعیات، شرکت را به اعاده عین مبلغ اخذ شده محکوم و کارت بازرگانی شرکت را به مدت شش ماه تعلیق نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: مدیر عامل شرکت نسبت به رأی صادره اعتراض کرد که رأی مجددا در شعبه سوم تجدید نظر استان مورد رسیدگی واقع شد؛ رأی شعبه هفتم مجددا تایید گردید و جهت اجرا در اجرای احکام استان خوزستان می باشد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد

حمیدرضا کیوانفر گفت: پس از بررسی پرونده های ارجاع شده برای یک هزارو ۸۷۰ مورد محکومیت صادر شد

وی افزود: این واحدهای متخلف در بازدید روسای شعب سیار تعزیرات حکومتی ، بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت ، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف استان شناسایی شدند.

کیوانفر اضافه کرد: بیشترین تخلفات شامل کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه و عدم رعایت ساعات مصوب پخت نان بوده است.

وی بیان کرد : اکنون طرح ویژه نظارت بر نانوایی ها تشدید شده و بازرسان بر رعایت بهداشت فردی و محیط ، کیفیت ، وزن و رعایت نرخ های مصوب نظارت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد
  • عرضه خارج از شبکه آرد در دزفول
  • از کار افتادن سنسور قاچاقی خودرو
  • محکومیت قاچاقچیان سوخت و مواد خوراکی در خوزستان
  • جریمه قاچاقچی سنسور خودرو در اهواز
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در مهریز