Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@09:03:42 GMT

محموله 303 کیلوگرمی تریاک در یزد به مقصد نرسید

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۸۵۸۸

محموله 303 کیلوگرمی تریاک در یزد به مقصد نرسید

یزد - ایرنا - فرمانده انتظامی یزد گفت: در 24 ساعت گذشته با تلاش ماموران در بازرسی از یکدستگاه تریلی عبوری در استان 303 کیلوگرم تریاک قبل از انتقال به مقصد کشف شد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرتیپ محمدرضا میرحیدری افزود: در این ارتباط یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.
وی ادامه داد: متهم قصد انتقال مواد یادشده را از استان های جنوبی کشور به تهران داشت که دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی یزد پیشتر گفته بود: از ابتدای سال 1398 تا پایان روز 25 اردیبهشت ماه جاری در 15مرحله ایست و بازرسی از خودروهای عبوری سه هزار و 633 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده بود.
سرهنگ ستوده نیا افزود: سه هزار و 100 کیلوگرم مواد کشف شده تریاک و بقیه حشیش و هروئین است.
وی بدون مقایسه کشف مواد مخدر با مدت مشابه سال گذشته ادامه داد: در این ارتباط 21 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.
یزد نقش موثری در ارتباط استان های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب، بعضا راه های آن برای انتقال کالای قاچاق و نیز مواد مخدر مورد سوء استفاده قرار می گیرد.
7536/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كشفيات مواد مخدر استان يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان

 سردار احمدعلی گودرزی  گفت: مأموران هنگ مرزی زابل مستقر در پست مراقبت پل بین‌المللی ابریشم حین کنترل خودروهای ترانزیتی به یک ‌دستگاه خودروی مشکوک شدند و سریعاً آن را مورد بررسی قرار دادند.

این مقام ارشد در مرزبانی فراجا ادامه داد: مأموران با هوشیاری و تیزبینی موفق شدند محل اختفاء مواد مخدر که به صورت ماهرانه‌ای در کابین خودرو جاسازی شده بود را مشاهده و مقدار ۵۲۰ کیلوگرم مواد افیونی شامل مقدار ۴۰۹ کیلوگرم شیشه و ۱۱۱ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

سردار گودرزی با اعلام توقیف یک دستگاه خودرو سواری و دستگیری یک نفر سوداگر مرگ،گفت: مرزداران برای مقابله با هرگونه تعددی به مرزهای پاک ایران اسلامی همیشه آماده‌اند.

وی با قدردانی از همکاری مرزنشینان و تلاش مرزداران دلاور میهن اسلامی تصریح کرد: چشمان همیشه بیدار مرزبانان با رصد لحظه به لحظه مرزهای این کشور، اجازه سوء استفاده قاچاقچیان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نخواهند داد و در این راه تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • کشف محموله شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • ۲۰ هزار دلار دستمزد انتقال یک تن شیشه به تهران
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • کشف محموله ۴۲۰ کیلوگرمی تریاک از خودروی لکسوس
  • کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم