Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@22:16:40 GMT

راهبرد قرآنی تنها راهبرد عزت‌بخش برابر دشمنان است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۸۶۷۱

راهبرد قرآنی تنها راهبرد عزت‌بخش برابر دشمنان است

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، 30 اردیبهشت‌ماه در جمع فعالان قرآنی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: رمضان ماه قرآن و ترویج آموزه‌های قرآنی است و این کتاب آسمانی در این ماه مبارک نازل شده است.
وی با اشاره به جایگاه ویژه ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر افزود: قرآن برنامه زندگی و هدایت بشر برای همیشه در آن جاودانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


‌حسینی‌شاهرودی با اشاره به اینکه فعالان عرصه قرآن و نماز مورد احترام مسلمانان هستند و جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارند، بیان کرد: کسی که با قرآن باشد همیشه مسیر سعادت دنیا و آخرت برای وی روشن است.
وی به معجزه بودن قرآن اشاره و بیان کرد: قرآن سرشار از رازها و پیام هایی است که پایان‌ناپذیر است و پاسخگوی تمام نیازهای بشری است.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه به شخصیت حضرت خدیجه(س) اشاره کرد و گفت: ام‌المؤمنین خدیجه بانوی پاکیزه و الگویی تمام معنا برای زنان مسلمانان است که با حفظ شأن و منزلت زنانگی خویش در عرصه اجتماعی و اقتصادی نقش مهم و ویژه‌ای را ایفا کنند.
وی با اشاره به اثرگذاری فرهنگ نماز در جامعه افزود: باید در جامعه فرهنگ نماز حاکم شود چرا که مسایل فردی، اجتماعی با ترویج فریضه نماز حل می‌شود.
حسینی‌شاهرودی اظهار کرد: در نمازهای پنج گانه همه مسلمانان از مغضوب و ضالین که یهود و نصارا هستند تبری می جویند و بر همراهی مؤمنان تأکید دارند.
وی افزود: مالک همه ایام خداوند متعال است و در تمامی برهه های زندگی باید دستورات الهی را مدنظر داشته باشیم چرا که تنها مسیر عزت بخش مسیر الهی است.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: نمازگزاران پرچمداران دین اسلام هستند و باید ترویج این فریضه الهی و نشر آموزه های قرآنی توسط همه ما مسلمانان پیگیری شود.
وی با اشاره به اینکه هر جا به قرآن عمل کردیم پیروز بودیم و راهبرد قرآنی تنها راهبرد عزت‌بخش در برابر توطئه‌های کفار است.
حسینی‌شاهرودی با اشاره به اینکه به تعهد دشمنان هیچ اطمینانی نیست و عهدشکنی در ذات کفار و مستکبران است، یادآور شد: تکیه بر آموزه‌های قرآنی موجب القای ترس به جبهه دشمن است و تنها راهبرد مقابله با دشمنان بدون شک راهبرد قرآنی است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فعالیت های قرآنی آیت الله حسینی شاهرودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر‌های قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، خوشنویسی آیات قرآن، نقطه مشترک آثاری است که در بخش هنری نمایشگاه قرآن کریم ارائه شده اند. در این بخش ، حدود ۳۰۰ اثر از هنرمندان داخلی و خارجی، با موضوع آیات قرآن کریم، توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه را جلب می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قدرت نیروهای مسلح ایران در دنیا کم‌نظیر است
  • تضعیف اعتقادات جوانان از اهداف امروز دشمنان است
  • محافل قرآنی دلها را به خدا نزدیک‌تر می‌کند
  • جنگ نرم و تضعیف اعتقاد جوانان از اهداف امروز دشمنان است
  • تربیت قرآنی فرزندان نسل سالمی را تحویل جامعه می دهد
  • هنر‌های قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی نیست!
  • «زندگی با آیه‌ها» همراه ۶۵ هزار کردستانی/خوشامدگویی به رسم مسطورا
  • ۶۴ هزار کردستانی در مسابقه پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
  • برپایی نمایشگاه قرآنی معرق و نازک کاری در سنندج