Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، نمایندگان در ادامه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با 81 رای موافق، 115 رای مخالف و 7 رای ممتنع از 225 نماینده حاضر با دو فوریت طرح تعویق کنکور سراسری به مدت حداقل دو ماه مخالفت کردند.

در ماده واحده این طرح آمده است: دولت موظف است با توجه به مشکلات به وجود آمده کنکور سراسری سال 98 را به به مدت حداقل دو ماه با تاخیر برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی جلسه علنی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود

رییس سازمان سنجش با تاکید بر امنیت و سلامت کامل کنکور سراسری، از عدم قطعی اینترنت در حوزه‌های امتحانی خبر داد. پورعباس همچنین از آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی برای برگزاری این آزمون سراسری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عبدالرسول پور عباس؛ رییس سازمان سنجش با بیان اینکه کنکور سراسری نوبت اول 1403 در امنیت و سلامت کامل برگزار می‌شود، اظهار کرد: اینترنت در هیچکدام از حوزه‌های امتحانی قطع نمی‌شود.

وی تصریح کرد: همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار الزامی است. همچنین دربِ حوزه‌های امتحانی صبح‌ها رأس ساعت 7:30 صبح و 14:00 بسته خواهد شد.

زمان دریافت کارت کنکور سراسری 1403 اعلام شد

رییس سازمان سنجش خاطرنشان کرد: در این آزمون یک میلیون و 152 هزار و 518 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

وی گفت: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح فردا پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر همان روز برگزار می‌شود؛ آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح پس فردا جمعه 7 اردیبهشت ماه در 412 شهر، 624 حوزه اصلی و 1993 حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟
  • تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری ۱۲ شهرستان استان مرکزی
  • اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور سراسری در جهرم
  • شرکت هزار و ۵۰۰ داوطلب آباده‌ای در آزمون سراسری
  • آمار داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌ها
  • مجلس با ارسال گزارش کمیسیون بهداشت به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • یک فوریت «طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی» تصویب شد