Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:40:56 GMT

9 هزار حامی از ایتام نیازمند ایلام حمایت می کنند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۸۷۱۰

9 هزار حامی از ایتام نیازمند ایلام حمایت می کنند

ایلام - ایرنا - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام با اشاره به اهمیت و فضایل ماه مبارک رمضان گفت: بیش از 9 هزار حامی از ایتام مددجوی زیر پوشش این نهاد حمایت می کنند.

ضیاء رضایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این شمار بیش از 6 هزار نفر از ایتام و حدود سه هزار نفر نیز از حامیان محسنین(کودکان دارای سرپرست ناتوان) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با ذکر اینکه عمده این حامیان غیر بومی هستند، گفت: این افراد نیکوکار از سه هزار و 303 کودک حمایت کرده و ماهانه حداقل 500 هزار ریال به حساب آنها واریز می کنند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام اضافه کرد: بر این اساس اکنون هر یتیم و فرزند طرح محسنین مددجوی زیر پوشش این نهاد از سوی حداقل سه حامی مورد حمایت قرار دارد.
رضایی یادآور شد: هم اینک 163 فرزند طرح محسنین این نهاد فاقد حامی بوده و چشم براه حمایت نیکوکاران قرار دارند.
وی با اشاره به آغاز طرح اکرام به ایتام از عموم مردم برای شرکت در این طرح دعوت کرد تا با مشارکت در آن در ماه ضیافت الهی در اجر فراوان این امر خیر شریک شوند.
رضایی در خصوص نحوه اجرای طرح اطعام مددجویان به عنوان یکی از برنامه های محوری و هرساله کمیته امداد در ماه مبارک رمضان گفت: طرح اطعام مددجویان در ماه ضیافت الهی امسال از طریق توزیع سبدهای غذایی بین مددجویان اجرا می شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام ادامه داد: بسته های مواد غذایی طرح اطعام مددجویان با اعتبار تخصیصی این نهاد و همچنین مشارکت افراد خیر داخل و خارج استان تهیه و بین مددجویان در حال توزیع است.
رضایی افزود: چنانچه نیت فرد خیری افطاری دادن از طریق غذای گرم به مددجویان باشد در این صورت سفره های افطاری برگزار خواهد شد.
ولادت امام حسن مجتبی(ع) آغازگر هفته اکرم به ایتام و اطعام نیازمندان است.
بیش از 70 هزار نفر در استان 580 هزار نفری ایلام از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) برخوردار هستند.
7171/6034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كميته امداد ماه رمضان طرح اكرام به ايتام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی که امروز با حضور خانم افتخاری مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی کشور برگزار شد هماهنگی و هم افزایی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی از مهمترین اهداف این نشست بود.


استان یزد با فعالیت‌هایی چشمگیر در زمینه ۱۵ رشته قرآنی در گروه‌های مختلف سنی مدد جویان کمیته امداد طی سه سال گذشته جایگاه دوم کشوری را داشته است.

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی