Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیف‌الله ابوترابی، سخنگوی سازمان ثبت احوال امروز در نشست خبری گفت: از جمعیت حدود 62 میلیون نفری واجد دریافت کارت ملی هوشمند بیش از 51 میلیون نفر برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کرده اند.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌کنیم بین 8 تا 10 میلیون نفر هنوز در این خصوص اقدام نکرده اند. سازمان ثبت احوال در دو مقطع سال 96 و 97 تاریخ تعویض کارت هوشمند را تمدید کرد و عملا از فروردین سال 98 کارت قدیم ملی از درجه اعتبار ساقط شده است چراکه اگر تمدید می شد به روال برخی ها انجام نمی دادند و این پروژه با تاخیر مواجه می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از خرداد سال 98 بخشنامه ای به دستگاههای دولتی ابلاغ شده است و دستگاهها مکلف شده اند که خدمات استعلام آنلاین را به افرادی که در سامانه تکمیل ثبت نام کارت هوشمند ملی ثبت نام و رسید دریافت کرده است، ارائه دهند.

ادامه دارد...

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ملی میلیون اقدام کارت ملی هوشمند کارت هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع لاستیک با تعرفه دولتی با هدف تعادل بخشی قیمت بازار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه ۱۳ واحد صنفی توزیع کننده لاستیک دولتی در استان فعال هستند، گفت: متقاضیان برای دریافت لاستیک خودرو باید با در دست داشتن کارت ملی، کارت ماشین و برگ سبز به واحد فروش معرفی و لاستیک خودروی خود را دریافت کنند.
وی افزود: هر حلقه لاستیک سواری از ۱۲ تا ۴۰ میلیون ریال قیمت‌گذاری شده و متقاضیان با توجه به قیمت مصوب و سهولت دریافت از این شیوه خرید رضایت دارند.
باقری ادامه داد: مالکان خودرو‌های سواری همچنین می‌توانند برای ثبت‌نام مدارک خود شامل پلاک انتظامی، کد VIN، کارت سبز ماشین، کارت ملی مالک و کارت ماشین را در سامانه بارگذاری کنند.
معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: مالکین خودرو هر شش ماه یک بار می‌تواند دو حلقه لاستیک با تعرفه دولتی دریافت کنند و این طرح به خاطر عدالت در توزیع است تا افراد بیشتری بتوانند از سهمیه دولتی بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • فوری؛ تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می شود
  • حدود ۳۱ میلیون کارت سوخت فعال در کشور وجود دارد
  • متقاضیان کارت سوخت بخوانند | زمان تحویل کارت سوخت کوتاه شد
  • ثبت ۱۰۵ هزار درخواست جدید صدور کارت سوخت
  • امکان تولید ۸۰ هزار کارت سوخت در روز
  • افزایش ۴ برابری ظرفیت تولید کارت سوخت
  • اجرای طرح ثبت نام «کاسبان امین» برای توزیع کالا‌های اساسی در استان قم
  • مالکین خودرو سالانه چهار حلقه لاستیک باتعرفه دولتی دریافت می کنند
  • صدور کارت سوخت در حداقل زمان ممکن انجام می شود
  • توزیع لاستیک با تعرفه دولتی با هدف تعادل بخشی قیمت بازار