Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفری که در اسفندماه سال گذشته به استان داشت برای بسته شدن پرونده محور بیرجند- قاین وعده اعتبار 200 میلیارد تومانی را داد لذا تنها امیدواری ما تخصیص منابع اعتباری این سفر است.به گزارش بلاغ،مهدی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در بیرجند، در خصوص آخرین وضعیت جاده بیرجند - قاین، اظهار داشت: در مجموع 49 کیلومتر از مسیر دوبانده شد و 51 کیلومتر باقی مانده تا محور بیرجند به قاین به طور کامل تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه و اعتبار اختصاص یافته اشاره و بیان داشت: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفری که در اسفندماه سال گذشته به استان داشت برای بسته شدن پرونده محور بیرجند- قاین وعده اعتبار 200 میلیارد تومانی را داد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مقرر گردید با تأمین اعتبار این پروژه سال 99 به بهره‌برداری برسد، اضافه کرد: براساس وعده‌ای که رئیس سازمان برنامه و بودجه داده قرار است امسال و سال آینده هر سال 100 میلیارد تومان تخصیص یابد تا سال 99 شاهد اتمام محور بیرجند- قاین باشیم.

جعفری با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های استان محور بیرجند - قاین است که سالانه بیش از 40 نفر در جاده بر اثر تصادف جان خود را از دست می‌دهند، بیان داشت: منابعی که در سفر دکتر نوبخت به حوزه را‌ه‌ها و راه‌آهن استان اختصاص یافت نحوه توزیع آن بر عهده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان است.

وی با تأکید بر اینکه تنها امیدواری ما تخصیص منابع اعتباری سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور است، اضافه کرد: اگر 30 درصد منابع اختصاص‌یافته در سفر دکتر نوبخت به حوزه راه‌های استان تخصیص یابد، شاهد جهش و تحول ویژه‌ای در زمینه شریان مواصلاتی خراسان‌جنوبی خواهیم بود.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه 50 میلیارد تومان اعتبار نیز قرار بود از محل ماده 56 به این محور تخصیص یابد، تبیین کرد: در وهله اول قرار بود بانک ملی 120 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز این پروژه را تأمین کند اما بعد به دلایلی چون نداشتن صرفه اقتصادی از تأمین این منابع انصراف و بعد از رایزنی‌های متعدد بانک مسکن متقبل شد تا 50 میلیارد تومان از منابع مورد نیاز آن را در قالب ماده 56 تأمین کند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه پتروشیمی نهاوند منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است

ایسنا/همدان نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: مجوز پروژه پتروشیمی نهاوند با سختی‌های بسیار گرفته شده و اکنون این پروژه منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است.

علیرضا شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوراک پروژه پتروشیمی نهاوند با وجود سختی‌ها تأمین ‌شده و منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است و پروژه استحصال و فرآوری مس نهاوند با اشتغالزایی ۲۰۰۰ نفری، در دست اقدام است که امیدواریم با همکاری مردم شریف منطقه محقق شود.

وی ادامه داد: مجوز کارخانه بزرگ تولید سنگ از کاغذ با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به میزان ۱۰۰ میلیون یورو گرفته‌ شده است.

شهبازی افزود: چندین بار از مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای رفع مشکلات تولیدکنندگان برای حضور در نهاوند دعوت‌ شده و اقدامات خوبی صورت گرفته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یادآور شد: رایزنی‌هایی در سطح کلان کشور با وزارتخانه‌ها، به ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ایجاد اشتغال در شهرستان انجام‌ شده و با حمایت از بخش خصوصی پیگیری‌های لازم برای احداث واحد فرآوری میوه در دست پیگیری است.

به گفته وی، فاز اول کارخانه داروسازی نهاوند نیز به‌زودی راه‌اندازی می‌شود که اشتغالزایی و سودآوری خوبی برای شهرستان دارد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه‌های راه‌سازی در نهاوند گفت: ۸۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه‌سازی جذب‌شده و ۱۷۴۰ میلیارد ریال اعتبار از طریق ماده ۵۶، توسط سه بانک کشاورزی، تجارت و ملت برای سد گرین اختصاص ‌یافته است.

شهبازی اضافه کرد: همچنین برای تسریع در اجرای عملیات عمرانی محور نهاوند به آورزمان، سردار طلایی نیک معاون وزیر دفاع در کارگاه این پروژه حضور یافت.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با تجهیز پروژه و آماده‌سازی ماشین‌آلات مورد نیاز این محور هرچه سریع‌تر تکمیل و زیر بار ترافیکی برود.

نماینده نهاوند در مجلس با اشاره به اینکه شرکت عمران ایران به‌عنوان زیرمجموعه صنایع دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از شرکت‌های توانمند در حوزه راه‌سازی است، گفت: علاوه بر چهارخطه کردن این محور، اصلاح، تعریض و چهارخطه کردن محور شوشاب با توجه به حجم تردد از آن نیز از اولویت‌ها است که امیدواریم بعد از تکمیل محور نهاوند- آورزمان عملیات اجرایی آن نیز آغاز شود.

شهبازی با بیان اینکه تأمین اعتبار برای ساخت ۳۰ مدرسه با کمک بنیاد برکت و خیران انجام‌ شده است، مطرح کرد: تأمین اعتبار و تجهیز بیمارستان‌های نهاوند به دستگاه‌های سی‌تی‌اسکن، ماموگرافی، ماشین‌های دیالیز، تجهیزات آزمایشگاهی، تخت‌های آی سی یو نیز انجام‌شده است.

به گفته وی، تأمین اعتبار و تخصیص قیر یارانه‌ای برای شهرداری‌های شهرستان که منجر به اجرای نهضت آسفالت و ساماندهی کمربندی‌ها شده نیز انجام‌ شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن آیه‌های بندگی در بیرجند
  • گزارش تلخ سازمان ملل: روزانه ۱ میلیارد وعده غذایی دور ریخته می‌شود
  • تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری، از وعده تا عمل
  • تصادف خودروی شوتی در محور سربیشه - بیرجند با ۶ مصدوم
  • ۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد
  • واکنش جبلی به هزینه میلیاردی برای دعوت از سلبریتی‌ها
  • توزیع 4 هزار وعده غذای گرم و 500 بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی شهرستان بیرجند
  • تحلیل بادامچیان از علت رای نیاوردن باهنر و نوبخت
  • سازمان دانش آموزی یک مجموعه منظم، برنامه محور و منسجم در بُعد تربیتی و پرورشی است
  • پروژه پتروشیمی نهاوند منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است