Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@18:03:48 GMT

رونمایی از اپلیکیشن مکان‌یاب مؤسسات قرآنی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۸۹۷۲

رونمایی از اپلیکیشن مکان‌یاب مؤسسات قرآنی

به گزارش ایکنا؛ مراسم رونمایی از اپلیکیشن مکان‌یاب مؤسسات قرآنی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مولانوری، رئیس بخش موسسات نمایشگاه قرآن و حسن محمدی، رئیس اتحادیه موسسات قرآنی مردم‌نهاد، برگزار شد.

این اپلیکیشن که به سفارش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طراحی شده، این امکان را به بازدیدکنندگان می‌دهد که مؤسسات قرآن دارای مجوز را در منطقه‌ای که قرار دارند تا 10 کیلومتر دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با کلیک بر روی مکان‌یاب مؤسسه، اطلاعات تکمیلی آن را دریافت کنند.

در این نرم‌افزار امکان جستجو بر اساس نام مؤسسه، استان و شهر نیز وجود دارد. علاقه‌مندان پس از دریافت این اپلیکیشن می‌توانند آن را بر روی مسیریاب‌های ایرانی نیز اضافه کنند.

امکان دریافت اپلیکیشن مکان‌یاب مؤسسات قرآنی از طریق کافه‌بازار و گوگل‌پلی وجود دارد.

یادآور می‌شود، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از 21 اردیبهشت تا 4 خرداد در مصلای حضرت امام خمینی (ره) در حال برپایی است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۸۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان تولید ۸۰ هزار کارت سوخت در روز

محمد صادقی در گفت‌وگویی تلویزیونی از افزایش تولید کارت سوخت خبر داد و گفت: روزانه بین ۱۲ تا ۱۵ هزار نفر از هموطنانمان متقاضی ثبت نام و دریافت کارت سوخت هستند.  

وی افزود: سال گذشته بیش از ۳ میلیون و 600 هزار درخواست برای دریافت کارت سوخت در سامانه هوشمند سوخت به ثبت رسید که تعداد کارت‌های تولید شده بیش از ثبت نام بوده یعنی باید گفت که سال ۱۴۰۲ حدود ۴ میلیون کارت سوخت تولید شده است.

صادقی با بیان اینکه از ابتدای امسال ۱۰۵ هزار درخواست بابت دریافت کارت سوخت ثبت شده که همه این آمار در روند تولید قرار گرفته است، اظهار کرد: هم اکنون حدود ۳۱ میلیون کارت سوخت فعال در کشور وجود دارد و هیچ گونه مشکلی در تولید کارت سوخت وجود ندارد.

به گفته مدیر سامانه هوشمند سوخت با توجه به ظرفیت تولید کارت سوخت باید گفت سال گذشته روزانه توان ۲۰ تا ۲۵ هزار کارت وجود داشت. اما با ورود تجهیزات جدید این ظرفیت به حدود ۸۰ هزار کارت در روز می‌رسد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه غذاهای قرآنی در نکا
  • امکان تولید ۸۰ هزار کارت سوخت در روز
  • طرح محله‌های قرآنی در ۸ محله بندرعباس برگزار شد
  • حضور ۱۸ میلیون مخاطب در پویش ملی زندگی با آیه‌ها
  • قرآن بهترین کتاب برای مطالعه و هدایتگر است
  • حس آرامش و امنیت با آیه‌های قرآنی
  • محتواهای «زندگی با آیه ها» را باید اختصاصی ارایه کنیم
  • فعالیت‌های قرآنی در بیجار افزایش می‌یابد
  • ۱۸ میلیون مخاطب در پویش ملی زندگی با آیه‌ها حضور داشتند
  • پیام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در پی حمله به اهداف رژیم صهیونیستی