Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@20:00:44 GMT

فوتبال جهان| قرارداد تونی کروس با رئال مادرید تمدید شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۹۱۱۱

فوتبال جهان| قرارداد تونی کروس با رئال مادرید تمدید شد

فوتبال جهان - باشگاه رئال مادرید خبر از تمدید قرارداد هافبک آلمانی خود داد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رئال مادرید به طور رسمی اعلام کرد با تونی کروس برای عقد قراردادی جدید به توافق رسیده و این بازیکن تا تاریخ 30 ژوئن 2023 به کهکشانی‌ها پایبند خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک آلمانی که قراراد قبلی‌اش با رئال مادرید تا سال 2022 معتبر بود، به این ترتیب قراردادش را با این تیم یک سال دیگر تمدید کرد.

کروس 29 ساله که او هم به مانند دیگر ستاره‌های رئال مادرید دچار افت شده بود، این فصل در 28 بازی برای سفیدپوشان مادریدی به میدان رفت و تنها چهار پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

چراغ سبز امباپه به رئال مادرید

هافبک پیشین بایرن مونیخ از زمان پیوستنش به رئال مادرید در سال 2014 تا کنون یک قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در سوپرجام اروپا و چهار قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را با رئال مادرید تجربه کرده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رئال مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد

انگلیسی ها خوشبخت هستند که دو تن از بهترین هافبک های جهان را در اختیار دارند. 

طرفداری | فیل فودن همراه با جود بلینگام، دو بازیکنی هستند که انگلیسی ها برای قهرمانی در یورو 2024 رویشان حساب ویژه ای باز کرده اند. فودن پس از حذف در لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید، در مصاحبه ای با دیلی میل در مورد هموطن خود صحبت کرد و به تمجید از او پرداخت:

احساس می کنم فیزیک او، هدیه ای از سوی خداست. ما به او در بهترین فرمش نیاز داریم تا بتوانیم قهرمانی اروپا را کسب کنیم. هرگز ندیده ام بازیکنی با این سن و سال این قدر بالغ باشد.

گل من مقابل رئال مادرید در برنابئو، یکی از بهترین گل هایی بود که در دوران حرفه ای خودم به ثمر رسانده ام. موقعیت های زیادی خلق کردیم و باید در بازی برگشت پیروز می شدیم اما فوتبال همین است.  

این فصل همچنان خیلی سرگرم کننده است. شاید فکر کنید دیگر خسته شده ایم اما هر فصل همان انگیزه همیشگی را داریم. پنج هفته باقی مانده است. هنوز به دستاوردهای زیادی می توانیم برسیم. جام حذفی برای من واقعا خاص است و از بچگی آن را دوست داشته ام. می دانیم که اگر این بار لیگ برتر را فتح کنیم، دوباره تاریخ سازی کرده ایم. هیچکس تا به حال چهار قهرمانی لیگ برتر را پشت سر هم کسب نکرده است.

 حیف که یورگن کلوپ می رود. او همیشه درخشان بوده است. رویارویی با تیم او خوشایند نیست، اما فکر می کنم وجود او برای فوتبال بسیار مفید است. دیدن رفتن او ناراحت کننده خواهد بود. همیشه می خواستم مقابل بهترین ها بازی کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • جرات نمی‌کنم برای کروس کری بخوانم!
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • جیندر ماهال: رندی اورتون بزرگترین ستاره در تاریخ WWE است
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو