Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، بهاره آروین در مورد چرایی عدم درج مبلغ حقوق دریافتی شهردار تهران در وبسایت شفاف گفت: حقوق شهردار تهران دارای سقف مصوب هیات وزیران است و بنا به گفته معاونت منابع انسانی مبلغ حقوق دریافتی شهردار تهران ۱۰میلیون تومان است.


وی با بیان اینکه از میزان افزایش حقوق شهردار در سال ۹۸، اطلاعی ندارم، گفت: از آنجایی که میزان حقوق شهردار دارای مصوبه هیات وزیران است نمی‌تواند بیشتر از 10 میلیون تومان دریافتی داشته باشد که همین امر سبب شده که در سال ۹۷ حقوق دریافتی ۵۰۰نفر در شهرداری تهران بیشتر از حناچی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در پاسخ به این سوال که چرا حقوق دریافتی معاونان و شهرداران مناطق در وبسایت شفاف قید نشده است گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان اردیبهشت ماه علاوه بر درج حقوق دریافتی شهردار تهران در وبسایت شفاف، مزایای غیرمستمر معاونان و شهرداران مناطق اعم از انواع مزایای هفتگانه غیرمستمر یعنی اضافه کار، شب کار، تعطیل کار، حق ناهار، حق ایاب و ذهاب و هزینه موبایل و همچنین پاداش‌های 6 ماهه براساس رده‌های مدیریتی درج خواهد شد.


آروین ادامه داد: همچنین حداقل مبلغ دریافت شده، حداکثر دریافتی و میانگین دریافتی‌های رده‌های مدیریتی در سال ۹۷ نیز درج خواهد شد.

رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران با بیان اینکه در وبسایت شفاف، مبلغ دریافتی براساس رده‌های مدیریتی و مزایای هفتگانه منتشر خواهد شد گفت: همچنین شیوه محاسبه مزایای غیرمستمر نیز منتشر خواهد شد تا همگان بدانند معاونین شهردار و شهرداران مناطق و نواحی بر چه اساس چه میزان دریافتی دارند.

به گزارش ایسنا، چندی پیش حقوق پایه مدیران شهرداری و شهرداران منطقه در سامانه شفافیت منتشر شد که به دلیل عدم محاسبه مزایا، انتشار این اعداد مورد انتقاد قرار گرفت که در ذیل حقوق پایه این افراد را خواهید دید:

شاپور رستمی معاون هماهنگی و امور مناطق ۶۸۴۷۵۳۰۹ مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری ۶۵۲۰۸۵۳۹ ابراهیم شیخ معاون توسعه منابع انسانی ۵۲۶۰۰۰۶۱ سکینه اشرفی معاون برنامه ریزی ۵۳۳۴۷۵۴۵ محسن پورسیدآقایی معاون حمل ونقل ترافیک ۵۲۰۵۷۱۰۶ محمدرضا جوادی یگانه معاون فرهنگی و هنری ۵۸۹۲۳۷۶۳ عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری ۷۷۶۱۴۸۵۵ عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصاد ۷۷۶۱۴۸۵۴ صفا صبوری دیلمی سرپرست معاونت فنی و عمرانی ۴۲۶۳۶۱۴۷

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران بهاره آروین حقوق دریافتی مدیران شهرداری انتشار حقوق دریافتی مدیران شهرداری وبسایت شفافیت میزان افزایش حقوق شهردار در سال ۹۸

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بهاره آروین حقوق دریافتی مدیران شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ تهران با اشاره به استمرار فعالیت طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در این منطقه گفت: با دستور شهردار تهران و با هماهنگی اداره آسیب‌های اجتماعی، یگان حفاظت، شهرداران نواحی، معبربانان و رابط قضائی، برنامه ریزی لازم جهت ساماندهی افراد جامعه هدف در سطح منطقه به طور مداوم پیگیری می‌شود

وی با اشاره به تداوم طرح افزود: در این طرح، محل‌های تجمع افراد آسیب دیده اجتماعی شناسایی و ضمن جمع آوری و انتقال این افراد به مراکز ذیصلاح، نقاط مذکور مسدود و از کلونی معتادان متجاهر پاکسازی می‌شود.

کد خبر 6081823

دیگر خبرها

  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • نطر عجیب معاون رییس جمهوری درباره افزایش حقوق‌ها/منظور چه گفت؟
  • چرایی شکست قانون حمایت از فرزندآوری؛ آما و ارقام چه می‌گوید؟
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تهران
  • فعلاً نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • پله‌های برقی تهران نونوار می‌شود
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • تردد روان در جاده های فارس
  • شهردار سی سخت معرفی شد