Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@13:03:32 GMT

تصادف اتوبوس آلمانی با یک کشته 60 زخمی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۹۱۲۵

تصادف اتوبوس آلمانی با یک کشته 60 زخمی

پلیس آلمان اعلام کرد بر اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس در نزدیکی لایپزیگ در شرق آلمان، دستکم یک نفر کشته و ۶۰ نفر زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم است. تصادف اتوبوس

به نقل از خبرگزاری فرانسه، بنابر اعلام پلیس آلمان، ­بر اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس روز یکشنبه در نزدیکی لایپزیگ واقع در شرق آلمان، دستکم یک نفر کشته و ۶۰ نفر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال یکی از زخمی‌ها نیز وخیم گزارش شده است.

آلمان

این تصادف شامگاه یکشنبه در بزرگراهی نزدیک لایپزیگ روی داد. به گفته سخنگوی پلیس محلی، هنوز علت تصادف مشخص نیست.

همین منبع از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن ۶۰ نفر که حال یکی از آن‌ها وخیم است، خبر داده است.

لایپزیک

آنطور که در عکس‌ها دیده می‌شود، یک دستگاه اتوبوس به پهلو چپ کرده است. چندین فروند بالگرد برای تخلیه مجروحان به محل سانحه اعزام شدند.

این اتوبوس که با ۷۴ مسافر از برلن به سمت مونیخ حرکت می‌کرد./خبرگزاری دانشجو

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان

اتحادیه وردی آلمان بار دیگر برای برگزاری یک اعتصاب هشدار دهنده تمام روز که منجر به متوقف شدن حرکت اتوبوس‌ها در ایالت هسن آلمان می‌شود فراخوان داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "فوکوس"، دور بعدی چرخ اعتصاب ها در آلمان به جریان افتاده است. هفته گذشته اتحادیه وردی خواستار اعتصاب در حمل و نقل عمومی محلی شد. اتحادیه وردی می‌خواهد با یک اعتصاب هشدار دهنده تمام روز، بخش‌های زیادی از حمل ونقل اتوبوس‌ها در هسن را فلج کند.

اتحادیه روز سه شنبه اعلام کرد، دلیل آن، متوقف شدن چانه زنی جمعی با انجمن منطقه ای شرکت های اتوبوسرانی هسن (LHO) برای حدود 6000 کارمند است. شرکت‌های اتوبوس‌رانی خصوصی بخش های مختلف این ایالت در اعتصاب هستند.

یوخن کوپل، منشی اتحادیه وردی آلمان در این باره گفت که وضعیت در این بخش دراماتیک است. کمبود شدید پرسنل وجود دارد، آنها در شیفت های بسیار طولانی کار می کنند، شیفت های مشترک، استراحت های کوتاه، اضافه کاری های بی شمار، مرخصی های استعلاجی زیاد دارند، بنابراین وردی خواستار افزایش دو برابری حقوق هر کدام از کارکنان این بخش است. همچنین به گفته وی باید برای هر کارمند غرامت 3000 یورویی تورم در نظر گرفته شود.

انجمن منطقه ای پیمانکاران اتوبوسرانی هسن نسبت به اعلامیه هشدار اعتصاب اتحادیه ابراز "درک کمی" داشته و چنین اقدامی را غیر ضروری خواند.

شرکت حمل و نقل محلی فرانکفورت Traffiq انتظار دارد که تقریباً تمام 68 مسیر اتوبوس فرانکفورت در روز پنجشنبه اعتصاب کنند.

اخیرا هم در پی فراخوان اتحادیه وردی در اعتراض به دستمزدها و شرایط کاری اعتصاب ها در بخش های حمل ونقل عمومی در روزهای پنج شنبه و جمعه گذشته مجددا بخش هایی از آلمان را فلج کرد.

اتحادیه وردی در حال حاضر در حال مذاکره برای قراردادهای جمعی جدید برای شرکت های حمل و نقل عمومی محلی در چندین ایالت فدرال است. این مناقشت که از اواخر ژانویه ادامه دارد، بارها حمل و نقل عمومی را در بخش‌هایی از کشور فلج کرده است. رانندگان اتوبوس و تراموا در شهرستان ها از اوایل فوریه به طور همزمان چهار روز دست به اعتصاب زده اند. همچنین در شهرهای مختلف اعتصاب‌های هشدار دهنده دیگری برگزار شد.

سایه تهدیدات امنیتی بر سر مسابقات یورو 2024 آلماندستگیری چند متهم به جاسوسی برای چین در آلمان و انگلیس

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • چین اتهامات جاسوسی آلمان علیه کشورش را رد کرد
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • اذعان به زخمی شدن ۳۲۹۴ نظامی صهیونیست از ۷ اکتبر/ حال ۲۴ نفر وخیم است
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • برلین به کی‌یف وعده ۴۰۰ خودروی زرهی داده بود، اما تحویل مختل شد
  • تقابل شدید آلمان با آزادی بیان برای حمایت یکجانبه از اسرائیل
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه