Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، در این نشست صمیمی حجت‌اله صیدی گفت: با تلاش‌های صورت‌گرفته توسط مدیران و کارکنان، بانک صادرات ایران از نظر سهم بازار، مطالبات، بانکداری الکترونیک، مصارف و نقشآفرینی در اقتصاد کشور و همچنین شرایط سود و زیان نسبت به سال‌های گذشته در شرایط بهتری قرار گرفته است.

وی افزود: با تلاش ٢٩ هزار نفر پرسنل صف و ستاد و پشتیبانی بازنشستگان و پیشکسوتان بانک، سهم بازار بانک افزایش یافته و با افزایش منابع ارزانقیمت، بهای تمام شده پول کاهش و نرخ موثر تسهیلات افزایش یافته و در سال جاری با عبور از نقطه سر به سر، وارد منطقه سودآوری خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمارها نشان می‌دهد که روندها صعودی بوده، اضافه برداشت‌ها پایان یافته و امروز بانک صادرات ایران پنجمین شرکت بزرگ کشور است که تلاش می‌کنیم که نام آن در بین برترین بنگاه‌های اقتصادی بر تارک این کشور بدرخشد.

صیدی افزود: مجموعه انتظارات درخواست شده بازنشستگان در قالب گزارش ارسالی سال گذشته، دقیقاً اجرا شده که شرح بند به بند آن تهیه شده است.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در این نشست با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های بانک و اقدامات انجام شده برای بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان نظرات آنها را با دقت مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم برای اجرایی شدن آنها را صادر کرد.

در ادامه این نشست رضا صدیق نیز با بیان اینکه امروز بازنشستگان و شاغلان بانک همراستا و همراه با هم بانک را به سوی سر منزل مقصود هدایت می‌کنند، گزارش دقیقی از پرداخت حقوق، وام‌، مسایل بیمه، کمک هزینه معیشت، مسایل مربوط به صندوق تامین آتیه، بیمه عمر و بیمه تکمیلی فرزندان و سایر موارد پرداخت شده ارائه کرد.

عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران تاکید کرد: اراده هیئت‌مدیره بانک این بوده که بازنشسته‌ها و پیشکسوتان بانک صادرات ایران فراغ بال بیشتری داشته باشند و تلاش کنیم مشکلات بازنشستگان را تا حد امکان کاهش دهیم.

صدیق در خصوص متناسبسازی حقوق افزود: متناسب‌سازی پرداخت‌ها متناسب با سایر بانک‌ها مدنظر بوده و هر میزانی که صندوق بازنشستگی تصمیم بگیرد، از نظر بانک منعی ندارد و قابل پرداخت است.

در این نشست که با قدردانی ویژه از اقدامات انجام شده برای بازنشستگان بانک در سال ٩٧ همراه بود، موارد مطرح شده از سوی بازنشستگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای حل سایر موارد مطرح شده اتخاذ شد.


true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد

 حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی امیرعلی عموزاده را به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران منصوب کرد.

عموزاده از خرداد سال ۱۴۰۱ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بود. هنوز خبری از انتصاب سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منتشر نشده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران
  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • ​تغییر ساعت فعالیت شعب بانک صادرات ایران به مناسبت شب‌های قدر
  • ​تغییر ساعت کار شعب بانک صادرات ایران به مناسبت شب‌های قدر
  • تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید / قدردانی از تمام اعضای گروه
  • تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید/ قدردانی از تمام اعضای گروه
  • جایزه جی‌ئی‌سی‌اف قدردانی از تلاش‌های وزارت نفت برای توسعه صنعت گاز است
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد