Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@01:39:55 GMT

نتایج قرعه‌کشی دیدار دانشجویان با امام خامنه ای اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۹۳۵۱

نتایج قرعه‌کشی دیدار دانشجویان با امام خامنه ای اعلام شد

نتایج قرعه‌کشی دیدار جمعی از دانشجویان و اعضای تشکل‌های دانشجویی با امام خامنه‌ای از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اعلام شد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ سیاسی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد رهبری، نتایج قرعه‌کشی دیدار رمضانی دانشجویان و اعضای تشکل‌های دانشجویی با رهبر معظم انقلاب اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش هر ساله و در ایام ماه مبارک رمضان جمعی از دانشجویان و اعضای تشکل‌های دانشجویی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار می‌کنند.

روایتی از دیدار دانشجویان شریف با کدخداییدیدار دانشجویان با امام‌خامنه‌ای|معتمدی نژاد: رویه‌های اشتباه زمینه‌ساز عدم تحقق عدالت شده استدیدار دانشجویان با امام خامنه‌ای|کوهی مقدم: سطح ارتباط مسئولین با نخبگان علمی مطلوب نیستدیدار دانشجویان با امام خامنه‌ای|واردی: باقری‌ها می‌خواهیم تا با تغییر در استراتژی جنگ اقتصادی "بت شکنی" کنند

گفتنی است در این مراسم تعدادی از  دانشجویان به نمایندگی از جمع به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود درباره‌ مسائل مختلف کشور  در محضر رهبر فرزانه انقلاب می‌پردازند.

اخیرا نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از دانشجویان خواست برای حضور در این مراسم و دیدار با رهبر معظم انقلاب در سامانه این نهاد ثبت‌نام کنند تا براساس قرعه دانشجویان منتخب مشخص شوند.

دانشجویان می‌توانند جهت دریافت نتایج قرعه‌کشی با کد پیگیری دریافتی در زمان ثبت‌نام به سامانه didar.nahad.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

R1011173/P/S1/CT12 واژه های کاربردی مرتبط نهاد نمایندگی دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نهاد نمایندگی دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران نهاد نمایندگی دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی رویه‌های پوشش و عفاف در دانشگاه یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در نشست شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی که با حضور رییس دانشگاه یزد و جمعی از مسئولان مربوطه برگزار شد، درباره رویه‌های پوشش و عفاف در محیط دانشگاه بحث و تبادل نظر شد.

رییس دانشگاه یزد با بیان اینکه دانشگاه محیط علم و علم‌آموزی است و باید با بستر پوشش و عفاف به استقبال علم برویم گفت: موضوع عفاف و حجاب یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری است، همچنان که در نشست اخیر خود با دانشجویان در این باره سخن گفتند.

کلانتری افزود: اگر هر فردی در هر جایگاهی که هست وظیفه خود را در این امر خطیر به درستی انجام دهد، گناه ظاهری که عدم التزام به پوشش و عفاف است در جامعه اتفاق نمی‌افتد. 

وی ادامه داد: همه دانشگاهیان باید ملتزم به رعایت قانون پوشش و عفاف باشند و در مورد معدود کارشکنان نیز لازم است برخورد قانونی صورت گیرد.

در این جلسه همچنین ضمن قدردانی از مسئولان و دست‌اندرکاران اقدامات سلبی در حوزه عفاف و حجاب، بر انجام همزمان اقدامات سلبی و ایجابی، طبق روال گذشته سفارش شد و مقرر شد در زمینه فعالیت‌های ایجابی، اردو‌های فرهنگی آموزشی تبیینی، کارگاه‌های آموزشی ویژه دانشجویان، یاوران علمی و استادان با متولی‌گری نهاد رهبری دانشگاه برگزار شود.

دیگر خبرها

  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • بررسی رویه‌های پوشش و عفاف در دانشگاه یزد
  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • طریق النور دانشگاه امام رضا به ایستگاه هوافضا سپاه رسید+تصاویر
  • ایران به برکت مردم و نظامیان ما پرچمدار ظلم‌ستیزی در جهان شده است
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • حجت الاسلام ادیانی با صدور پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • استفتاء از امام خامنه‌ای؛ برخورد شیء پاک با نجس احتمالی
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند