Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@10:09:37 GMT

به دلیل سهم خواهی ها نام رسانه‌ را منتشر نمی کنند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۹۴۶۱

به دلیل سهم خواهی ها نام رسانه‌ را منتشر نمی کنند

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ محمد علیخانی، در خصوص اینکه چرا بعد از گذشت یک سال هنوز مصوبه شورای شهر تهران در خصوص انتشار نام رسانه‌ها در کنار اسامی خبرنگارانی که طرح ترافیک گرفته اند به بهانه سهم خواهی منتشر نمی‌شود، اظهار داشت: اتفاقاً بر عکس آن چه گفته می‌شود به دلیل سهم خواهی هایی که در این لیست شده، اسامی نام رسانه‌ها منتشر نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کسانی از این مخفی کاری دفاع می‌کنند که مدعی شفافیت هستند و شعار شفافیت می‌دهند و در عمل از این مخفی کاری دفاع می‌کنند.

علیخانی افزود: ما معتقدیم بحث سلیقه و خواست‌های شخصی در این رابطه کنار گذاشته شود و مصوبه شورای شهر تهران باید اجرایی شود. در مصوبه شورا تاکید شده است که باید نام رسانه‌ها در کنار خبرنگارانی که طرح ترافیک می‌گیرند آورده شود، حالا شخصی پیدا شده که می‌گوید من صلاح نمی دانم این مصوبه اجرایی شود. صلاح ندانستن یعنی یک کار اشتباهی رخ داده یا ایراداتی داشته است که نمی‌تواند این اسامی را منتشر کند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفتگو با مهر تاکید کرد: وقتی ما تمام قراردادها و و حقوق و دستمزد، اطلاعات مدیران را بر روی سامانه شفافیت منتشر می‌کنیم، اسم چند رسانه چه مشکلی دارد که در برابر انتشار نام‌ها مقاومت می‌شود، مگر مسئله امنیتی است که می‌ترسند نام رسانه‌ها را منتشر کنند.

علیخانی تاکید کرد: این مقاومت هیج توجیهی ندارد، در این رابطه تذکر داده ایم، به صورت مکتوب به شهردار تهران نیز اعلام کرده ایم و پیگیر هستیم که این مصوبه اجرایی شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترافیک حمل و نقل دستمزد رسانه شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشیارانه با دشمن برخورد کنیم

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: باید با هوشیاری از ایجاد دودستگی و تفرقه‌افکنی دشمن جلوگیری کنیم و نباید وارد زمین دشمن شویم، زمین بازی باید از سوی ما طراحی شود و دشمن را نباید وارد آن کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدهادی صحرایی امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین _ در جمع خبرنگاران با اشاره به عملیات وعده صادق در خصوص وظیفه ملت در برابر این اقدام سپاه پاسداران، اظهار کرد: باید جلوتر از دشمن حرکت کنیم، اما این حرکت نباید جلوتر از مقام معظم رهبری و فرماندهان شجاع باشد.

وی با تاکید بر هوشیاری نسبت به سناریو رسانه‌های بیگانه، افزود: باید با هوشیاری از ایجاد دودستگی و تفرقه‌افکنی دشمن جلوگیری کنیم، نباید وارد زمین دشمن شویم و زمین بازی باید از سوی ما طراحی شود و دشمن را وارد آن کنیم.

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: زمین بازی دشمن جای نماز، انصاف، جوانمردی و صداقت ندارد و به طور قطع ما در این زمین شکست خواهیم خورد.

صحرایی تصریح کرد: شعارهای اغتشاشات سال ۱۴۰۱ این‌ها را یادمان هست و فریز شدن رسانه‌های آن‌ها را در همان سال شاهد هستیم، کسی باور می‌کرد آن‌ها که سال‌ها با تمام توان فریاد می‌زدند «مشکل جمهوری اسلامی موی زنان است» خودشان بیش از ده سال است در مو، پیچ خورده‌اند.

وی تاکید کرد: رسانه‌های ما در حال حاضر باید برای مردمان کشورهای اسرائیل، کانادا، فرانسه، آلمان، آمریکا و اردن سوال ایجاد کنند که از سران خود بپرسند به کدام اصول، قول، قطعنامه و نهادهای حقوق بین‌الملل معتقد هستند؟.

کد خبر 745385

دیگر خبرها

  • خرابکاری با با ریز پرنده‌های پیتزا بَر+ عکس و فیلم
  • حرکت غیراخلاقی دانیال اسماعیلی‌فر پس از گل‌زنی
  • تصاویر منتشر شده در رسانه ها از وضعیت خیابان ها در شهر مکلا در جنوب یمن در پی وقوع سیل
  • هیچ رسانه بی‌طرفی در جهان نداریم/ دیپلماسی رسانه‌ای ۳ جزء دارد +فیلم
  • ما هیچ رسانه بی طرفی در جهان نداریم/ گام بعدی این جنگ، جنگ رسانه‌ای خواهد بود+فیلم
  • صداوسیما بازوی توانمند توسعه کیش
  • اشک تمساح رسانه‌های هوادار اسرائیل در انگلیس برای یک کودک فلسطینی
  • رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • هوشیارانه با دشمن برخورد کنیم
  • رسانه‌های شخصی هم می‌توانند در جشنواره ملی طنزپهلو شرکت کنند