Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -تحریک یک درگیری میان ایران و آمریکا، که احتمال تخریب زیرساخت های هسته ای ایران در آن ۵۰_۵۰ است اما احتمال ایجاد رنج و آسیب انسانی، تغییرات سنگین مالی و تشدید اختلافات داخلی در واشنگتن ۱۰۰ درصد است. و بی شک نتانیاهو مسئول تمامی این شرایط خواهد بود.

روزنامه هاآرتص چاپ اسراییل در یادداشتی با اشاره به تنش های اخیر میان تهران و واشنگتن، نوشت: در صورت بروز هرگونه جنگی میان ایران و آمریکا، نخست وزیر نتانیاهو مظنون شماره یک این بحران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مطلب آمده است: نتانیاهو ترامپ را متقاعد کرده که ایران تسلیم تحریم های فلج کننده و یک تهدید نظامی جدی خواهد شد، اما مقامات ایران این مساله را رد می کنند.

گزینه های پیش روی نتانیاهو هر دو نامطلوب هستند: نخست اینکه ایران در برابر تحریم های شدیدشده اخیر آمریکا مقاومت کرده و همزمان به تعهدات خود در توافقنامه هسته ای سال ۲۰۱۵ نیز پایبند می ماند، بدون هرگونه اقدام تلافی جویانه علیه کشورهایی که هنوز به این توافق پایبند مانده اند. دوم اینکه تحریک یک درگیری میان ایران و آمریکا، که احتمال تخریب زیرساخت های هسته ای ایران در آن ۵۰_۵۰ است اما احتمال ایجاد رنج و آسیب انسانی، تغییرات سنگین مالی و تشدید اختلافات داخلی در واشنگتن ۱۰۰ درصد است. و بی شک نتانیاهو مسئول تمامی این شرایط خواهد بود.

بدتر اینکه، ممکن است ترامپ نیز نهایتا به همین نتیجه برسد.(اینکه نتانیاهو مسئول همه این بحران هاست)

منبع: فرارو

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار خاخام‌های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران

خاخام‌های ارشد رژیم صهیونیستی درباره حمله به ایران و تبعات سنگین آن برای موجودیت این رژیم هشدار دادند.

به گزارش مشرق، منابع خبری چهارشنبه شب گزارش دادند که خاخام‌های ارشد رژیم صهیونیستی هشدار دادند که حمله احتمالی به ایران برای این رژیم خطرناک است.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، خاخام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به آریه درعی، رئیس حزب شاس هشدار دادند که حمله احتمالی به ایران برای (رژیم) اسرائیل خطرناک است.

بر اساس این گزارش، آریه درعی، عضو ناظر کابینه جنگ رژیم صهیونیستی مخالفت شدید خود را برای حمله احتمالی به ایران اعلام کرده است.

دیگر خبرها

  • هاآرتص: نتانیاهو یک آدم حراف و طبل تو خالی از کار درآمد | باید به باتلاق غزه برگردیم
  • پاسخ امیرعبداللهیان به احتمال تغییر سیاست‌های هسته‌ای ایران | در صورت تکرار ماجراجویی اسرائیل پاسخ حداکثری ایران چه خواهد بود؟
  • سامانه‌های پدافندی ایران برای مقابله با حمله احتمالی اسرائیل
  • هشدار خاخام‌های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران
  • واکنش صهیونیست‌ها به عملیات وعده صادق چه خواهد بود؟
  • هشدار درباره تهدید حمله به مراکز هسته‌ای در خاورمیانه
  • پایان نبرد سایه‌ها، تغییر منطق بازدارندگی و آغاز فصل جدید در رویارویی ایران و اسرائیل
  • عوارض تکرار حماقت نتانیاهو
  • نتانیاهو؛ آقای شکست
  • میدل‌ایست‌آی: نتانیاهو قمار کرد اما ضربت راهبردی از ایران خورد