Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@11:14:44 GMT

افزایش آمار دستگیری سارقان در پایتخت

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۹۵۸۵

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در این جلسه به گزارشی از وضعیت جرائم در پایتخت پرداخت و اظهار داشت: در بحث وضعیت کشف جرم در سال 97، 17 درصد افزایش کشفیات را شاهد بودیم و در وقوع نیز جز استان‌های آخر بودیم. 

سردار رحیمی به آمار وقوع جرائم در 58 روز ابتدای امسال پرداخت و تصریح کرد: به لطف خدا و با تلاش همکارانم در وقوع جرائم رتبه 32 را کسب کردیم  و در کشف جرم و دستگیری سارقان به ترتیب 13 و 16 درصد افزایش را شاهد بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: ما برای سال 98 عزم خود را جزم کردیم و با برنامه‌ریزی مفصل در تلاشیم که برخورد مقتدرانه‌ای با سارق ها، مالخران، مجرمین حرفه‌ای داشته با شیم. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جرم جرائم سارق سرقت سارق سردار رحیمی کشف جرم سردار حسین رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سردار"یحیی الهی با اعلام این خبر گفت : در پی وقوع سرقت از منزل در شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند را شناسایی که پس از هماهنگی مقام قضائی، طی یک عملیات منسجم و ضربتی هر ۳ سارق را دستگیر کردند.

سردار الهی، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت منزل اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی لرستان در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896587

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کاهش جرائم مربوط به سرقت در ۱۵ حوزه قضایی 
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی
  • آزادی ۱۴۰ زندانی محکوم مالی در فارس
  • حاشیه امن برای زورگیران خشن مسلح؛ تعطیلی صدور احکام محاربه؟!