Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  امیر شیر توماج فرماندار گمیشان با اشاره به خسارات سیل اخیر به بخش‌های مختلف ازجمله بخش کشاورزی شهرستان گمیشان گفت: جبران خسارات وارده به حوزه کشاورزی یکی از برنامه‌های مهم دولت می‌باشد.

وی بااشاره به کمک‌های دولت برای این منظور گفت: با توجه به شرایط زمین‌های کشاورزی منطقه گمیشان یکی از برنامه‌های ما احداث گلخانه‌ها درحوزه سرزمینی شهرستان گمیشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار گمیشان افزود: اخیرا نیز طی جلساتی موضوع واگذاری چندگلخانه به متقاضیان شهرستان گمیشان بررسی شد.

بر اساس اعلام جهاد کشاورزی دروحله اول ۵ گلخانه برای مناطق سیل زده گمیشان بر اساس شرایط مشخص شده واگذار خواهد شد.
انتهای پیام/م     احداث گلخانه های ویژه مناطق سیل زده گمیشان در دستور کار قرار دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث طبیعی وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداریهای محلی در سیستان وبلوچستان

علی ملاشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به صدور هشدار شماره سه هواشناسی سطح نارنجی جوی، افزود: براساس نتایج نقشه‌های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی، از بعد ظهر سه شنبه تا شب پنج شنبه (۴ تا ۶ اردیبهشت)، برای شهرستان‌های زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، لاشار، دلگان، ایرانشهر، سرباز، سراوان، گلشن، مهرستان، سیب و سوران، بمپور، راسک، قصرقند، ارتفاعات جنوب غرب به ویژه شهرستان‌های فنوج، نیکشهر و ارتفاعات شمالی سواحل در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی به ویژه در ساعت بعد ظهر و شب پیش‌بینی می‌شود.

وی توصیه کرد: ساکنان مناطق تحت پوشش این سامانه در مدت فعالیت آن، از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری و از محصولات کشاورزی محافظت شود.

وی اضافه کرد: از چرای دام در مناطق مرتفع و فعالیت‌های کوهنوردی خودداری و در ترددهای جاده‌ای و دریایی احتیاط و مدیریت آب سدها انجام و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

کد خبر 6085148

دیگر خبرها

  • مجلس گزارش تفحص از وزارت جهادکشاورزی را به قوه قضاییه ارجاع کرد
  • بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی حذف می شود
  • انقلاب صنعتی استان کرمان و آثار ملی آن/ حذف بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی
  • جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداریهای محلی در سیستان وبلوچستان
  • بخش خصوصی ‌۱۲۲ هکتار گلخانه در استان البرز احداث کرد
  • زمین‌های کوچکی که با همت بزرگ به ارزش افزوده می‌رسد
  • نقش مهم اشتغالزایی در ماندگاری ساکنان مناطق مرزی خراسان رضوی
  • تکمیل کننده جشن شکرگزاری گندم پرداخت زکات است
  • ماشین‌آلات دخیل در تغییر کاربری غیرمجاز توقیف می شود