Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علی قاسمی مدیر امور شعب پست بانک استان یزد با اشاره به اینکه پست بانک یکی از سه بانک عضو قانون اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری کشور است، گفت: پست بانک استان یزد سال گذشته رتبه اول را در زمینه ارائه اعتبار و ایجاد اشتغال روستایی کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پست بانک را بانک تخصصی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست و افزود: این بانک در زمینه کاهش شکاف خدمات بانکی در روستا‌ها گام برمی دارد و در همین راستا ۴۰ باجه پست بانک در روستا‌ها خدمات بانکی را ارائه می‌دهند و این تعداد ۲۷ باجه مجهز به دستگاه خود پرداز بانکی و تمام باجه‌ها مجهز به دستگاه خود پرداز درون شعبه‌ای است.

قاسمی از دیگر وظایف پست بانک را ارائه خدمات بانکی و حمایت از فعالان بخش آی تی و آی سی تی دانست و عنوان کرد: پست بانک استان یزد رتبه اول را بعد از تهران در زمینه ارائه تسهیلات به فعالین بخش آی تی و آی سی تی دارا است و همچنین در سال گذشته به ۳۲ طرح‌های درآمد زایی در دهیاری‌ها اعتباری بالغ بر ۶۹ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیر امور شعب پست بانک استان تاکید کرد: پست بانک در ارزیابی سال گذشته وزارت امور اقتصادی و دارائی رتبه اول را در بین بانک‌های کشور کسب کرده و جز پنج بانک ارائه دهنده خدمات کارگزاری بانک مرکزی به دستگاه‌های اجرایی دولتی است.

انتهای پیام/ی

پست بانک استان یزد رتبه نخست ارائه تسهیلات به اشتغال روستایی را کسب کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پست اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای تکمیل زنجیره ارزش مشتریان به‌دست دانش بنیان‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدعلی بخشی‌زاده، در گردهمایی مدیران مراکز نوآوری مستقر در دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور به همت دفتر توسعه زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری معاونت علمی با اشاره به ظهور فناوری هوش مصنوعی از همه بانک‌ها خواست از فناوری‌های تولیدشده در شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنند.  

وی با اشاره به وضعیت خدمات بانکی هوشمند، افزود: با توجه به اینکه مشتریان در کنار خدمات بانکی نیاز‌های دیگری در حوزه‌هایی، چون بیمه، لیزینگ، صرافی و ... دارند، لازم است که زیست بوم مالی ایجاد شود که فرد زمانی که وارد آن می‌شود، همه خدمات را دریافت کند.

بخشی زاده اضافه کرد: ما به عنوان ویترین کسب و کار‌های دیجیتالی در تلاش برای ایجاد سوپرمارکت مالی هستیم و سعی داریم زنجیره ارزش مشتریان را کامل کنیم.

به گفته او، نئوبانک از دیگر محصولات این شرکت است و بر اساس آن وقتی فرد وارد سکوی خود می‌شود، تمام خدمات بانکی و غیر بانکی را دریافت می‌کند.

وی افزود: ما در حال ایجاد نئوبانک در حوزه‌های صنعتی پتروشیمی و حمل و نقل هستیم.

بخشی‌زاده به همکاری این مجموعه با اداره امور مهاجرین و اتباع خارجی اشاره کرد و گفت: در این همکاری کارت‌هایی برای ارائه تمام خدمات برای اتباع خارجی صادر شده است.

امیرحسین بهروز، مدیر یک کارخانه هوشمندسازی و نوآوری گفت: عملیات راه اندازی کارخانه طی تفاهم نامه همکاری بین بانک سپه و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری بیستم مرداد ۱۴۰۱ پارسال آغاز شد.

این مجموعه در زیست بوم علم و فناوری کشور تلاش دارد تا در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت‌های دانش بنیان کشور، پاسخ به نیاز‌های فناورانه، حمایت از شکل گیری و توسعه کسب و کار‌های جدید و در نهایت ایجاد شبکه نوآوری در حوزه هوشمندسازی و ارتباط با فعالین داخلی و بین‌المللی، گام بردارد.

این گردهمایی دوروزه با حضور ۷۰ تن از مدیران مراکز نوآوری مستقر در دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • تلاش برای تکمیل زنجیره ارزش مشتریان به‌دست دانش بنیان‌ها