Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@23:15:00 GMT

۳۹ پرونده برای نانوایی‌های متخلف در بروجرد تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۹۷۴۱

۳۹ پرونده برای نانوایی‌های متخلف در بروجرد تشکیل شد

رئیس اداره صمت بروجرد گفت: 39 نانوایی متخلف در بروجرد به دلایل گران فروشی، کم فروشی، استفاده از جوش شیرین و عدم رعایت بهداشت جریمه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی شاهرودی در گفت‌وگو با  سفیر افلاک، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اداره صمت، گشت مشترک به همراه بازرسین غله، بهداشت و اتحادیه خبازان است که طی دو ماه گذشته از تعدادی نانوایی بازرسی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در بازرسی‌های به‌عمل‌آمده 39 پرونده تخلف از نانوایی‌های متخلف تشکیل شد که عمده تخلفات این نانوایی‌ها کم‌فروشی، گران‌فروشی، استفاده از جوش‌شیرین و عدم رعایت مسائل بهداشتی بوده است.

 

رئیس اداره صمت بروجرد بابیان اینکه این تعداد نانوایی 20 میلیون و 570 هزار تومان جریمه شدند  تصریح کرد: بازرسی از نانوایی‌ها همچنان ادامه دارد؛ سال گذشته 126 پرونده تخلف نانوایی‌ها در بروجرد به ارزش بیش از 49 میلیون تومان تشکیل شد.

 

وی عنوان کرد: در شهرستان بروجرد 379 واحد نانوایی فعالیت می‌کنند که بازرسی‌های مستمر از آن‌ها به‌منظور کیفیت بهتر نان و جلوگیری از تخلفاتی مانند کم‌فروشی صورت می‌گیرد.

 

شاهرودی گفت: شهروندان هرگونه گران‌فروشی، کم‌فروشی و تخلفات واحدهای صنفی را به شماره 124 اطلاع دهند تا سریعاً موردبررسی قرار گیرند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است

سخنگوی دولت در نشست خبری: ارز تخصیصی به حوزه کالاهای اساسی ۲۸۵۰۰ تومان است لذا گران فروشی هایی که در بازار به بهانه های دیگر صورت گرفته است مصداق تخلف گران فروشی است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • بازرسی از نانوایی های سمنان
  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان/ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان؛ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد