Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان ثبت احوال بیشترین و کمترین آمار ازدواج و طلاق در سال گذشته را اعلام کرد.

سیف الله ابوترابی در نشست خبری به مناسبت روز ملی جمعیت (30 اردیبهشت) افزود: میانگین سن مردان در اولین ازدواج در سال گذشته 27 و نیم سال و میانگین سن ازدواج زنان در اولین ازدواج در سال گذشته 23.4 سال است.
وی ادامه داد: میانگین سن مردان در طلاق های ثبت شده در سال گذشته 36.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

9 سال و میانگین سن زنان در طلاق های ثبت شده در سال گذشته 32.1 سال بوده است.
ابوترابی خاطر نشان کرد: میزان عمومی (ناخالص) ازدواج در سال گذشته هفت مورد به ازای هر هزار نفر است
 سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: 549 هزار و 861 مورد ازدواج و 174 هزار و 698 مورد طلاق سال گذشته در کشور توسط سازمان ثبت احوال ثبت شده است.
وی در مورد پنج استان دارای بالاترین میزان عمومی ازدواج در سال گذشته نیز گفت: این استان ها شامل خراسان شمالی، اردبیل، کردستان، لرستان و خوزستان هستند.
ابوترابی افزود: استان دارای پایین‌ترین میزان عمومی ازدواج نیز در سال گذشته شامل استان‌های سمنان، البرز، تهران، بوشهر و اصفهان است.
سخنگوی سازمان ثبت احوال خاطرنشان کرد: میزان عمومی طلاق نیز 2.2 به ازای هر هزار نفر است.

وی در مورد استان ها با بالاترین میزان عمومی طلاق در سال گذشته گفت: استان‌های خراسان رضوی، تهران، کردستان، قم، گیلان و اردبیل بودند دارای بالاترین میزان طلاق بوده اند.
ابوترابی در مورد استان های دارای پایین‌ترین میزان عمومی طلاق نیز اظهار داشت: این استان ها شامل سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، خراسان جنوبی، هرمزگان و بوشهر است.

ادامه دارد/ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام استان‌ ها بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند؟

جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای، جزئیات خدمات نوروزی و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، اعلام کرد.   به گزارش ایسنا، اطلاعیه ستاد نوروزی جمعیت هلال احمر به شرح زیر است: «جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی ۱۴۰۳ از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ با به کارگیری ۱۳۴ هزار و ۱۲۱ نفر (رشد ۷۶ درصدی) از کادر و نیروهای داوطلب و همچنین آماده باش تمامی مراکز عملیاتی شامل ۴۲۵۸ پایگاه و پست های نوروزی، خدمات زیر را ارائه کرده است:   ۱. سه میلیون و ۷۹۴ هزار و ۲۵۵ نفر از هموطنان طی ۱۴ روز گذشته از خدمات بشردوستانه و امداد و نجات طرح نوروزی جمعیت هلال احمر برخوردار شده اند.   ۲ . از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ در سطح کشور توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر ۲۶۸۳ مورد عملیات و خدمات امداد و نجات صورت پذیرفت و به ۲۰ هزار و ۹۴۰ نفر از آسیب دیدگان و در راه ماندگان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر خدمات لازم امداد و نجات ارائه شده است.   ۳. از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ نجاتگران جمعیت هلال احمر ۱۱۹۲ مورد عملیات امداد و نجات جاده ای را در محورهای برون شهری به انجام رسانده و ۱۹۰ مصدوم محبوس در خودروها رهاسازی شده اند. بر اساس اطلاعات به دست آمده از عملیات‌های امدادی هلال‌احمر، بیشترین حوادث جاده‌ای از سوی هلال‌احمر در استان‌های اصفهان، فارس و مازندران پوشش داده شده و براساس عملیات فنی رهاسازی انجام شده، شدیدترین تصادفات نوروزی در جاده‌های استان‌های کرمان، فارس و خراسان جنوبی رخ داده است.   ۴. بیش از ۲ میلیون و ۷۱۷ هزار و۸۱۷ نفر طی ۱۴ روز گذشته به پست‌های ایمنی و سلامت سفر سازمان جوانان جمعیت هلال احمر مراجعه و خدمات لازم بشردوستانه را دریافت کردند که منجر به مشارکت ۳۵۵ هزار و ۳۰۰ نفر در پویش بهرفت شده است.   ۵.از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ تا۹ فروردین سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به ۹۳۳ هزار و ۸۹۵ نفر از هموطنان در طرحهای هلال رحمت با ( ۸۱۳ هزار و ۷۳۲ نفر، پایش سلامت با ۱۰۷ هزار و ۸۰۶ نفر و نیابت ۸۰۸۷ نفر خدمات لازم داوطلبانه را ارائه کرده است.   ۶.طی ۱۴ روز گذشته از طرح نوروزی ۱۴۰۳ در مراکز درمانی، توانبخشی داروخانه‌ها و مرکز حج و زیارت خدمات لازم درمانی به ۱۲۱ هزار و ۶۰۳ نفر از مراجعین خدمات لازم درمانی ارائه شده است.   براساس پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ ندای امداد هلال احمر با شماره تلفن ۱۱۲ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و امداد و نجات افراد حادثه دیده در سراسر کشور است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کدام استان‌ها بیشترین میزان فوتی در تصادفات رانندگی را در نوروز ۱۴۰۳ دارند؟
  • کدام استان‌ ها بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند؟
  • نرخ تورم در کدام استان بیشتر است؟
  • کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟
  • سود بانکی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟/ بیشترین سود سپرده در کدام بانک پرداخت می‌شود
  • وضعیت بارش باران در۴ روز آینده تعطیلات | بیشترین بارش ها در کدام استان خواهد بود؟
  • کاهش نرخ بیکاری ترکیه به کمترین حد خود در ۱۰ سال
  • نرخ بیکاری ترکیه به کمترین حد خود در ۱۰ ساله اخیر رسید
  • بیشترین سود سپرده در کدام بانک پرداخت می‌شود /سود 100 میلیون سپرده چقدر است؟
  • عکس | ازدواج دوم بهنوش طباطبایی بعد طلاق مهدی پاکدل!