Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@17:25:09 GMT

تذکر یک نماینده درباره میزان افزایش حقوق معلمان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۹۸۸۱

تذکر یک نماینده درباره میزان افزایش حقوق معلمان

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازنشسته‌ها در شرایط سختی به سر می‌برند، خواستار اصلاح احکام افزایش حقوق‌ها در سال ۹۸ شد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(دوشنبه، 30 اردیبهشت) پارلمان در تذکری شفاهی، گفت: بازنشسته‌ها در شرایط سختی به سر می‌برند، از این رو همسان‌سازی حقوق بازنشسته‌ها و صدور احکام آنها مطابق با قانون مصوب مجلس، ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش نیز باید احکام معلمان را اصلاح کند، متأسفانه افراد کمتر حقوق‌بگیر از افزایش حقوق کمتری هم برخوردار شده‌اند و بالعکس، بنابراین اصلاح احکام این افراد ضروری است.

توضیحات «لاریجانی» درباره پیگیری افزایش حقوق کارمندانگفت‌‌وگو| جزئیات تخلف دولت درباره میزان افزایش حقوق کارمندانجلسه نمایندگان با «بطحایی» درباره افزایش 400 هزار تومانی حقوق معلمان

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پایان نسبت به تعطیلی معادن شن و ماسه در تهران انتقاد و خاطرنشان کرد: اخیرا معادن شن و ماسه با هدف جلوگیری از افزایش قیمت گرانی تعطیل شده، لذا استاندار تهران و سایر مسئولان باید موضوع را پیگیری کنند تا به بازار آشفته مسکن دامن زده نشود.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان سید حسین نقوی‌حسینی نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرهنگیان نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم فرهنگیان نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در درباره علت مطرح نشدن سوال نمایندگان از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: نماینده سوال کننده از طرح سوال انصراف داده‌اند. سوال عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر به همراه تعداد دیگری از نمایندگان مجلس از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی بود.

دیگر خبرها

  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • طرح اصلاح مجازات سرقت‌ها و جرایم زیر ۲۰ میلیون تومان تصویب شد
  • موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی
  • طرح اصلاح مجازات سرقت‌ها و جرائم زیر ۲۰ میلیون تومان تصویب شد
  • تذکر یک نماینده مجلس درباره تلاطمات بازار ارز و دستکاری دولت در جداول بودجه ۱۴۰۳ /قالیباف پاسخ داد
  • دلیل طرح سوال از وزیر کار نحوه افزایش حقوق کارگران است