Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش پارسینه به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌کوثر؛ حسین دربندی به عنوان مدیر جدید سرپرستی خوزستان معرفی و از زحمات علی رضایی، مدیر سابق این سرپرستی تقدیر شد.
در این مراسم علی صنعتگر، عضو هیات‌مدیره و مدیر بازرسی شرکت افزایش رضایت مشتری را یکی از اهداف شرکت دانست و گفت: کوتاهی و تعلل در ارایه خدمت به ذی‌نفعان یک تخلف آشکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اکنون مدیران شرکت بیمه کوثر با درنظر گرفتن تمهیدات و ایجاد سامانه‌های جدید در نظر دارند تا با برقراری ارتباط موثر و مستمر با بیمه‌شدگان بستر‌های افزایش رضایت و اعتماد آنان را فراهم کنند.
عضو هیات‌مدیره شرکت با بیان اینکه حرکت شبکه فروش به سوی بازار‌های خرد عامل افزایش فروش و توسعه فرهنگ بیمه در میان آحاد جامعه می‌شود، گفت: ایجاد انگیزه در میان عموم مردم برای خرید بیمه‌نامه‌های ضروری موجب افزایش آرامش‌خاطر آنان در زمان وقوع حوادث می‌شود.
علی صنعتگر خاطرنشان‌کرد: حادثه سیل اخیر بیانگر این امر است چرا که در زمان وقوع حادثه شرکت‌های بیمه به کمک آسیب‌دیدگان می‌شتابند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور وارد لرستان شد

 احمد وحیدی به منظور حضور در مراسم معارفه ی استاندار لرستان وارد این استان شد.

در این راستا وزیر کشور عصر امروز در مراسم معارفه ی استاندار لرستان و تقدیر از خدمات فرهاد زیویار استاندار پیشین استان در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان حضور پیدا خواهد کرد.

روز یک شنبه دوم اردیبهشت ماه با تصویب هیأت دولت ابوطالب شفقت به عنوان استاندار لرستان منصوب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • افزایش ضریب امنیت غذایی ایرانیان با خودکفایی در تولید لاین مرغ آمین
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • وزیر کشور وارد لرستان شد
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • مراسم معارفه استاندار مازندران آغاز شد
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت