Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@14:59:40 GMT

ارتقای زیرساخت های فرهنگی در دیشموک/ توسعه فعالیت NGO محور

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۹۹۵۲

ارتقای زیرساخت های فرهنگی در دیشموک/ توسعه فعالیت NGO محور

آذر صفایی نیا در حاشیه بازدید از شهر و روستاهای دیشموک، در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: برنامه ریزی کارشناسی شده در شهر دیشموک با تکیه بر فعالیت [NGO[ ها و توسعه برنامه‌های فرهنگی مردم محور مورد تاکید است.

صفایی نیا بر ارتقای مهارت آموزی، ایجاد فضاهای تفریحی و ورزشی و بکارگیری ظرفیت میراث فرهنگی برای رشد اشتغال با تکیه بر صنایع دستی در شهر دیشموک تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفایی نیا با اشاره به ضرورت فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در دیشموک، اظهار کرد: سازمان‌های مردم نهاد از دل مردم بوده و حمایت دستگاه‌ها از این سازمان‌ها، گام مناسبی در تحقق برنامه‌های مختلف است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری با تاکید بر اجرای برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت، ابراز داشت: علیرغم نیاز به زیرساخت برای اجرایی سازی برخی اقدامات، نباید تا تحقق توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، تفریحی و خوابگاهی کار فرهنگی را متوقف کرد.

صفایی نیا با بیان اینکه بیش از یکسال است که پیگیری‌ها برای توسعه بخش‌های مختلف در دیشموک در حال انجام است، گفت: باید برای تحقق کار فرهنگی عزم راسخ وجود داشته باشد و باید مشارکت بخش‌ها و دستگاه‌ها مختلف برای تحقق هدفگذاری ها را داشته باشیم.

وی افزود: طی نشستی با حضور دستگاه‌های مختلف در شهر دیشموک، برنامه ریزی هایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقای ظرفیت‌های فرهنگی و زیرساختی و توسعه فعالیت‌های مردم نهاد انجام گرفت.

کد خبر 4621652

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سازمان های مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش در حوزه‌های مختلف همواره در کنار مردم بوده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی ایمانیه پیش از ظهر چهارشنبه در رژه نیروهای مسلح مستقر در استان فارس در مراسم گرامیداشت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیتی که در استان فارس و کشور می‌بینیم در سایه همدلی میان مردم از یک سو و برادری میان نیروهای مسلح ارتش و سپاه و انتظامی از سوی دیگر محقق شده است به نحوی که امروز جهان از نیروهای نظامی ما حساب می‌برد.

محمدهادی ایمانیه فعالیت‌های ارتش را محدود به حوزه نظامی ندانست و گفت: ارتش علاوه بر فعالیت‌های نظامی در حوزه کمک به مردم در بروز حوادث مختلف، برگزاری انتخابات و فعالیت‌های خیرخواهانه نیز همواره نقش‌آفرین بوده است.

وی در پایان از ارتش و دیگر نیروهای نظامی خواست امسال در برپایی رویداد مهم دومین کنگره سرداران، امیران و ۱۵ هزار شهید استان فارس نهایت تلاش خود را کنند.

کد خبر 6080937

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان
  • استان همدان نیازمند زیرساخت تربیتی برای جوانان
  • برنامه‌های حوزه هنری باید زیست بوم محور باشد
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • فراهم آوردن زیرساخت های لازم به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • ارتش در حوزه‌های مختلف همواره در کنار مردم بوده است
  • برنامه های هند برای توسعه تعاونی ها
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد