Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره کتابخانه های عمومی شیروان گفت: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار تابستان پارسال برای تکمیل کتابخانه مرکزی این شهر مصوب شده بود که هنوز هیچ رقمی از آن تخصیص نیافته است.

احسان روشن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان،  کتابخانه مرکزی شیروان را دومین کتابخانه بزرگ استان دانست و افزود: با گذشت چندین سال از آغاز عملیات اجرایی این طرح که در مراحل پایانی است، شاهد بی مهری به حوزه فرهنگی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره کتابخانه های عمومی شیروان با بیان اینکه کارفرمای اجرای این طرح شهرداری شیروان است، گفت: شهرداری در پیگیری های صورت گرفته، نبود اعتبار را دلیل توقف طرح عنوان کرده که انتظار می رود نگاه به حوزه فرهنگی تغییر کند.


روشن افزود: ساخت کتابخانه مرکزی شیروان از سال 90 در سه طبقه و در زمینی به مساحت دو هزار و 700 متر مربع آغاز شد که هم اکنون با بیش از 90 درصد پیشرفت، معطل تخصیص اعتبار برای تجهیز اعتبار است.


رئیس اداره کتابخانه های عمومی شیروان گفت: این طرح شامل مخزن اصلی، آمفی تئاتر، پژوهش سرا، سالن های مطالعه، بخش نشریات، اتاق کنفرانس، بخش مرجع، نابینایان و کودکان است.


به گفته وی، تاکنون برای ساخت این طرح بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که تکمیل و تجهیز آن 30 میلیارد ریال دیگر اعتبار می طلبد.

 


مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی، اسفند 97 از تکمیل و گشایش کتابخانه مرکزی شیروان، در نیمه نخست سال 98 خبر داده بود. 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان مسجد کانون های مساجد سبک زندگی اسلامی ماه مبارک رمضان موزه اردبیل سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت سوره مهر قرآن کریم شیروان نبود اعتبار کتابخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۸ میلیاردتومان اعتبار برای مسیر یاسوج- سی سخت تخصیص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد روستا ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: عملیات ساخت یکی از تونل‌ها به پایان رسیده و تونل دوم این جاده نیز، ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

وی بیان داشت: با آغاز عملیات احداث این طرح مسیر یاسوج به سی سخت در محدوه ده برآفتاب مسدود و مسیر جایگزین در نظر گرفته می‌شود.

روستا با بیان اینکه رفع نقاط حادثه خیز دو مسیر جایگزین محور یاسوج به سی سخت توسط دستگاه‌های مربوطه ضرورت دارد، گفت: این طرح از مصوبات دور اول سفر دولت به استان است که ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد و با موافقت نامه‌ای که با سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام گرفته هر ساله نیز اعتباری به این طرح اختصاص داده می‌شود.

وی افزود: دو تونل رفت و برگشت در این محور در حال احداث است و دو مسیر بیاره و توت نده به عنوان مسیر جایگزین جاده یاسوج به سی سخت در نظر گرفته شده که باید ساماندهی شده و نقاط حادثه خیز آنها رفع شود.

روستا اظهار داشت: مسیر توت نده دارای چند پیچ با شیب زیاد است که قرار شد این موارد توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رفع و علائم رانندگی نصب شود و همچنین ارتفاع خاکریز اطراف جاده افزایش یابد تا از تصادفات رانندگی جلوگیری شود.

وی افزود: مشکل اصلی در مسیر بیاره نیز تقاطعی است که به محور یاسوج به اصفهان ختم می‌شود و دارای معارض است.

روستا تصریح کرد: باید با مالک جلسه‌ای برگزار شده و رفع معارض انجا شود که با رفع نقاط حادثه خیز و بهسازی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی به زودی محور یاسوج به سی سخت در محدوده ده برآفتاب مسدود می‌شود.

وی افزود: به دلیل گردشگر پذیر بودن سی سخت نیاز است، مشکلات مربوط به مسیرهای جایگزین رفع و هر دو مسیر زیر بار ترافیک برود.

کد خبر 6080954

دیگر خبرها

  • حمله موشکی ایران، رتبه اعتباری اسرائیل را کاهش داد
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاز سوم پروژه‌‎های زودبازده
  • دولت سیزدهم برای جاده معلمان و بیمارستان دامغان چه اعتباری درنظرگرفت؟
  • ‌نشست جنگ و صلح از منظر سعدی در شیراز برگزار می‌شود
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • همکاری ازکی‌وام و بانی‌مد؛ تسهیل خرید اعتباری برای کاربران
  • ۱۲۸ میلیاردتومان اعتبار برای مسیر یاسوج- سی سخت تخصیص یافت