Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعیت ملی الوفاق بحرین با اشاره به میزبانی منامه برای گام اول اجرای «معامله قرن»، اعلام کرد: معامله فروش قدس و فلسطین، خیانت عظیم به شمار می آید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، جمعیت ملی الوفاق در بحرین در بیانیه ای اعلام کرد: معامله فروش قدس و فلسطین خیانت عظیم است. تلاش نظام رژیم آل خلیفه برای میزبانی این معامله خروج از همه اصول ملی، انسانی و اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الوفاق بر مخالفت مردمی برای تبدیل شدن بحرین به ایستگاهی به منظور امضای نسخه جدید وعده بالفور با نامگذاری متفاوت تاکید کرد.

این جنبش اسلامی تاکید کرد: رژیم آل خلیفه از کمترین مشرعیتی در این اقدام به نام بحرین برخوردار است و همچنین پذیرش میزبانی این طرح فاجعه بار است.

برهمین اساس، منامه قصد دارد تا مشارکت آمریکا کارگاه اقتصادی با عنوان «صلح به منظور شکوفایی» را روزهای 25 و 26 ژوئن 2019 میلادی به عنوان بخش اول برنامه صلح آمریکا در خاورمیانه برگزار کند.

در این کارگاه اقتصادی تعدادی از وزیران دارایی با مجموعه ای از اقتصاد دانان برجسته در این منطقه حضور خواهد داشت، به طوری که «موشیه کحلون» وزیر اقتصادی رژیم صهیونیستی در راس یک هیئت اسرائیلی برای اعلام این برنامه منامه سفر خواهد کرد.

این کارگاه اقتصادی فرصت محوری برای نشست رهبران دولتها و موسسه های جامعه مدنی و بخش های تجاری برای تبادل دیدگاهها و بررسی راهبردها به منظور تشویق سرمایه گذاری و اجرای طرح های اقتصادی ممکن خواهد بود.

گفتنی است، جمعیت وفاق ملی اسلامی (جمعية الوفاق الوطني الإسلامية) بزرگترین حزب بحرین به شمار می آید  در سال ۲۰۰۱ توسط اسلام‌گرایان شیعه تأسیس شد، شیخ «علی سلمان» دبیرکل این جمعیت است که در زندانهای آل خلیفه به سرمی برد. همچنین آل خلیفه فعالیت های این جمعیت اسلامی بحرین را به حالت تعلیق درآورده است.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان موزه برنامه های ماه رمضان جشن روزه اولی ها کانون های مساجد حوزه علمیه علوی گرگانی آیت الله علوی گرگانی مجلس روزه اولی ها معامله قرن جمعیت الوفاق فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ توحید فارسی روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: تعقیب این متهمان پس دریافت خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه معامله پول‌های تقلبی در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مأموران با کار اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی محل مورد نظر را شناسایی، و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات منسجم ۲ نفر را حین معامله دینارهای تقلبی دستگیر کردند.

به گفته سرهنگ فارسی در بازرسی از متهمان و محل مورد نظر مقدار ۳۶۰ هزار دینار تقلبی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی مراغه تاکید کرد: شهروندان ارزهای خارجی مورد نیاز خود را از صرافی‌های رسمی و معتبر خریداری کنند تا مورد سوء‌استفاده سودجویان و کلاهبرداران قرار نگیرند.

کد خبر 6088634

دیگر خبرها

  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • فیلمی عجیب از جمعیت عظیم افغان‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران؛ این فیلم واقعی ست؟!
  • ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • فروش بیش از ۱۱۷ هزار سکه در مرکز مبادله
  • ارسال پیام بازدارندگی در وعده صادق/ طوفان الاقصی ارکان رژیم صهیونیستی را به چالش کشید
  • ویدیوهای یک افغان از جمعیت عظیم افغانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • شیلات و کشاورزی رکورددار افزایش سرمایه‌گذاری در قشم
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است