Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جمع خبرنگاران درباره جلسه امروز گفت: امروز در وزارت کشور جلسه‌ای تحت عنوان جلسه منطقه‌ای داشتیم.

وزیر کشور در ادامه افزود: طبق تکلیفی که در برنامه انجام شده و اقداماتی که در وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه قرار گرفته، مقرر است که اگر ۹ منطقه در کشور مشکل از استان‌های مختلف داشته باشیم و بسیاری از برنامه ریزی‌ها و اقدامات را در حوزه اقتصادی، تولیدی، تجارت و اشتغال با استفاده از ظرفیت‌های منطقه‌ای و ظرفیت‌هایی که استان‌های مختلف دارند انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رحمانی فضلی برنامه های وزارت کشور توسعه اقتصادی سازمان برنامه بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه کشت دانه‌های روغنی و حبوبات در لرستان

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: باتوجه‌به اینکه کشاورزی استان ۱۰۰ درصد به‌صورت مشارکت مردمی انجام می‌شود در این زمینه سه برنامه در اولویت کاری برای کشت‌هایی که در سال گذشته انجام‌گرفته و امسال برداشت می‌شود در نظر گرفته‌ایم.
شاهرخی افزود: اولین برنامه افزایش تولید کشت در پاییز سال گذشته انجام شده که با به‌کارگیری همه امکانات بتوانیم با تغذیه و مبارزه به‌موقع با آفات بیماری‌ها و علف‌های هرز افزایش تولید داشته باشیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، به دومین برنامه در این زمینه اشاره کرد و گفت: دومین برنامه ما برای کشت محصولات بهاره است که با انجام تاریخ کاشت مناسب، استفاده از بذور اصلاح شده با عملکرد و همچنین توسعه روش‌های نوین آبیاری امیدواریم شاهد افزایش تولید در این محصولات که عمدتاً آبی است باشیم.
وی به سومین برنامه سازمان در توسعه کشت محصولات پاییزه اشاره کرد و گفت: سومین برنامه ما در توسعه کشت محصولات پاییزه امسال انجام می‌شود و در این زمینه با برنامه‌ریزی لازم که باتوجه‌به اجرای طرح جهش تولید در دیمزار‌ها و با اولویت جدی ادوات مناسب کشت دیم توسعه کشت دانه‌های روغنی و حبوبات داشته‌ایم، امیدواریم شاهد افزایش تولید باشیم.
شاهرخی افزود: همچنین امسال در زمان برداشت محصولات با انجام کنترل ریزش کمباین‌ها به‌وسیله گروه‌های ناظر برداشت ضایعات محصولات به‌خصوص گندم و دانه‌های روغنی به حداقل خواهیم رساند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مراتع استان تهران نقش مهمی در تولید علوفه و رونق دامپروری دارد
  • وزیر صمت:‌ ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شد
  • فعالیت‌های انبارداری منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزایش خواهد یافت
  • طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه دار شد؟ | توضیحات مهم رئیس سازمان برنامه و بودجه
  • رئیس جهاد دانشگاهی عنوان کرد؛ آمادگی برای انجام یک کار بزرگ در کشور/ جلوگیری از فروش ۲۰۰ هزار تن پلاسمای خام
  • توسعه کشت دانه‌های روغنی و حبوبات در لرستان
  • دولت به دنبال کاهش فاصله طبقاتی است
  • تمرکز سازمان برنامه بر کاهش کسری بودجه و تحقق درآمدها
  • تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی ماموریت اصلی سازمان برنامه و بودجه است
  • امیدواریم با دستور مستقیم وزیر کشور مساله واگن‌های وارداتی مترو حل شود