Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@07:33:38 GMT

۵۲۰ روستا به اینترنت پرسرعت مجهز می شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۰۱۹۷

۵۲۰ روستا به اینترنت پرسرعت مجهز می شوند

به گزارش برنا، مسعود امامی یگانه تصریح کرد: امروزه با توجه به تنوع فعالیت های انجام گرفته از طریق فضای مجازی و اینترنت، اعم از کسب و کارهای اینترنتی، خرید و فروش کالا، نقل و انتقالات  مالی و اطلاع رسانی در فضای مجازی، سرعت و کیفیت آن بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: علاوه بر اقدامات زیرساختی در این حوزه، اقداماتی مانند طراحی اپلیکیشن و نرم افزار نیز می تواند باعث ایجاد فرصت های جدید شغلی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: تمامی اپراتورهای تلفن همراه در سطح استان، فعالیت می کنند و همین امر باعث ایجاد رقابت و تنوع محصولات ارائه شده می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: پلاک کوبی ساختمان های شهری و روستایی به عنوان عامل هویت بخش شهرها و روستاها، با همراهی اداره کل پست استان انجام می شود.

امامی یگانه، در پایان جلسه، ضمن بازدید از ساختمان درحال ساخت شرکت ارتباطات زیر ساخت گفت: با تجمیع فعالیت های حوزه ارتباطات در یک ساختمان، روند رسیدگی به امور مربوطه، تسریع شده و عملکرد آن بهبود می یابد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اینترنت پوشش خرید و فروش رقابت نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه فرهنگسرای مجهز در استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد

اکبر پورات یکشنبه در نشست با هنرمندان انقلابی استان بوشهر اظهار داشت: در مدت ۲ سال گذشته در حوزه فرهنگی گام‌های مؤثر و ارزشمندی با تدابیر و حمایت استاندار بوشهر برداشته شده است که می‌توان به حمایت از طرح‌های راهیان نور و اردو‌های جهادی، راهیان پیشرفت، طرح یاوران ولایت و برگزاری اردو‌های آموزشی با محوریت جهاد تبیین اشاره کرد.

وی تصریح کرد: همچنین پیگیری و مکاتبات مستمر با حوزه صنعت به ویژه نفت و گاز مستقر در استان به جهت اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود برای حمایت از حوزه فرهنگی، هنری و آموزشی انجام شده و حمایت‌های لازم هم از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی و هیئت‌های مذهبی استان بوشهر صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: پروژه‌های فرهنگسرای عسلویه، دلوار و بنک فعال و در دست ساخت است که به‌زودی بهره‌برداری خواهند شد.

وی به برگزاری برنامه قرآنی محفل در روستای چارک در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در ایام ماه رمضان از موکب‌ها حمایت لازم انجام شد و کمک‌هایی در راستای تعمیر و تجهیز مساجد و حسینیه‌ها صورت گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه از آثار فرهنگی و ساخت فیلم انقلابی در استان حمایت می‌شود، افزود: حمایت از صدا و سیمای مرکز استان بوشهر در راستای ساخت سریال و دیگر برنامه‌های فرهنگی و آموزشی انجام شده و امسال هم به این بخش توجه ویژه می‌شود.

پورات به پرداخت تسهیلات برای ۶۰ نفر از هنرمندان استان در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: امسال نیز همانند گذشته از نشر و آثار هنرمندان استان حمایت خواهیم کرد و در راستای تأمین منابع لازم برای تکمیل کتابخانه‌های نیمه‌تمام مانند آبدان و دوراهک برنامه‌ریزی لازم انجام خواهیم داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی  ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • ساخت آشکارساز نوری پرسرعت با مواد ۲بعدی در دانشگاه تهران
  • روستای مسلمیه اهواز ‌تحت‌ پوشش دیتای پرسرعت همراه قرار گرفت
  • ساخت آب‌شیرین‌کن خورشیدی مجهز به پمپ حرارتی در کشور
  • ساخت آب‌شیرین‌کُن خورشیدی مجهز به پمپ حرارتی در کشور
  • سه فرهنگسرای مجهز در استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد
  • رونمایی از اینترنت پرسرعت فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در گلوگاه
  • ۱۵ کیلومتر فیبرنوری نوری در گلوگاه با اعتبار ۱۵ میلیارد اجرایی شد
  • ساختمان های کشور به فیبر نوری تجهیز می شود