Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@07:42:57 GMT

تفتیان کفش و لباس خود را به موزه ملی ورزش اهدا کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۰۲۹۱

تفتیان کفش و لباس خود را به موزه ملی ورزش اهدا کرد

خبرگزاری میزان- حسن تفتیان ملی پوش دوومیدانی ایران، کفش و لباس مسابقات دایموند لیگ پاریس را به موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک اهداء کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، حسن تفتیان قهرمان دوومیدانی آسیا با حضور در کمیته ملی المپیک و دیدار با صیرفی مدیر موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک، کفش و لباس مسابقات دایموند لیگ پاریس که موفق شده بود در این رقابت‌ها علاوه بر کسب مقام نایب قهرمانی با ثبت زمان ۱۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۳ ثانیه، رکورد ملی دوی ۱۰۰ متر ایران را هم تغییر دهد به موزه ملی ورزش اهداء کرد.

تفتیان درباره راه‌اندازی موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک اظهارداشت: تاسیس موزه ملی ورزش کار منحصر به فرد و بسیار بزرگی است که برای اولین بار در کشورمان اتفاق افتاده است و بسیار جای خوشحالی دارد که از طرف خود مسئولان ورزشی کشور این کار ارزشمند که جمع‌آوری افتخارات ملی در یک جا است، انجام شد.   وی افزود: به اعتقاد من راه‌اندازی موزه و تماشای مدال‌ها و کاپ‌های قهرمانان نه تنها برای مردم عادی بلکه برای من و سایر ملی‌پوشان جالب است، چراکه به طور حتم خود من از بسیاری از افتخارات مهم ورزشی کشورم بی اطلاع هستم که بازدید از موزه ملی ورزش از این نقطه نظر بسیار جذاب است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن تفتیان فدراسیون دوومیدانی دوی 100 متر دایموند لیگ پاریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در این جلسه اظهار کرد: راه‌اندازی موزه‌های تخصصی نقش مهمی در جذب گردشگر داشته و تاکنون چند موزه تخصصی از جمله موزه پلیس، طب، کودک و ... با همکاری سایر دستگاه‌ها در ارومیه راه‌اندازی شده و در نظر است چندین موزه تخصصی نیز در این شهرستان ایجاد شود.

 مرتضی صفری  ادامه داد: در بازدید استاندار آذربایجان غربی از مدرسه تاریخی ۲۲ بهمن ارومیه با توجه به تاکید وی بر لزوم تعیین کاربری متناسب برای استفاده از بناهای تاریخی مقرر شد که سه موزه ورزش، تاریخ و مدرسه در آن راه‌اندازی شود.

وی افزود: با توجه به سابقه آذربایجان غربی در تاریخ ورزشی کشور و با توجه به اینکه در برخی رشته‌ها از جمله والیبال، ارومیه در سطح کشور و حتی جهان حرفی برای گفتن دارد لزوم راه‌اندازی موزه ورزش در این شهر بیش از پیش حس میشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: در گام نخست کارگروه مشترکی با حضور کارشناسان این اداره‌کل و اداره‌کل ورزش و جوانان تشکیل شود تا محتوا و داده‌های لازم برای راه‌اندازی موزه ورزش تهیه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه ضمن تشکر از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای تلاش در راستای حفاظت از میراث ملموس و ناملموس استان اظهار کرد: امروزه ورزش یکی از موضوعات مهم اجتماعی بوده که طرفداران زیادی در سطح جهان دارد و بدون شک توجه به این حوزه می‌تواند یک بستر مهمی برای جذب گردشگر باشد.

سجاد بیرامی افزود: این اداره‌کل برای راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه اعلام آمادگی کرده و تلاش می‌کنیم با همکاری یکدیگر موزه در شان مردم استان ایجاد شود که در آن به تاریخ ورزش و اتفاقات مهم ورزشی آذربایجان غربی پرداخته شود.

دیگر خبرها

  • خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد
  • مسلمان آمریکایی مجموعه نفیس تمبر خود را به موزه حرم مطهر رضوی اهدا کرد
  • یک واقف آمریکایی ۱۰ هزار قطعه تمبر به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد
  • باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد
  • امانت را به صاحبش بازگرداندم
  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی
  • بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه