Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@08:31:39 GMT

تلفات سنگین تروریست ها در پاتک ارتش سوریه

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۰۴۴۶

تلفات سنگین تروریست ها در پاتک ارتش سوریه

ارتش سوریه با حملاتی سنگین تحرکات گروه‌های تروریستی در حومه شمالی حماه را سرکوب و خسارت ها و تلفات زیادی به آنها وارد کرد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سوریه، یگان های ارتش سوریه برای حفاظت از مناطق امن با حملات خود به مقر گروه‌های تروریستی در حومه شمالی حماه، به تجاوزات آنها پاسخ دادند و تلاش‌های آنها را در تجاوز به مناطق نظامی سرکوب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرنگار سانا یگان‌های ارتش در حومه شمالی حماه درگیری های شدیدی با گروه های تروریستی تشکیلات جبهه النصره که به مناطق امن در محور حمامیات حمله کرده بودند، ترتیب دادند.

بر اساس این گزارش این درگیری‌ها پس از تحمیل خسارت‌های سنگین به گروه‌های تروریستی و اجبار آنها به فرار به مناطقی که از آن حرکت کرده بودند و با سرکوب حملات گروه‌های تروریستی به پایان رسید.

یگان‌های ارتش روز دوشنبه حملات گروه‌های تروریستی از تشکیلات کتائب العزه و جبهه النصره به مناطق امن و مناطق نظامی در محور حمامیات – جبین در حومه غربی محرده را سرکوب  و 9 ماشین سنگین تروریست‌ها را منهدم کردند. آنها همچنین تعداد زیادی از آنها را به هلاکت رسانده و زخمی کردند.

خبرنگار سانا همچنین گفت که یگان‌های ارتش حملات توپخانه‌ای و موشکی زیادی در مقر جنبش‌های گروه‌های تروریستی اجرا کردند که در این حمله تعدادی از کانون‌های آنها را در روستاها و مناطق اربعین و زکاه و حصرایا و طامنه مورد هدف قرار دادند، این حملات در واکنش به نقض توافق کاهش درگیری‌ها از سوی گروه‌های تروریستی بود.

یگان‌های ارتش دیروز کانون‌ها و نقاط تقویت شده گروه‌های تروریستی تشکیلات جبهه النصره در محور حویز – کرکات در حومه شمال غربی را سرکوب کردند.

انتهای پیام/ 

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ارتش سوریه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش سوریه ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیجی در پی آبگرفتگی برخی مناطق شیراز خبر داد و گفت: ۷۰ منزل مسکونی از کمک‌های نیرو‌های جهادی بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: به دنبال بارندگی تگرگ و بارندگی شدید روز گذشته پنجم اردیبهشت‌ماه جهادگران بسیجی سپاه شیراز با هدف امدادرسانی به برخی مناطق کلانشهر شیزاز اعزام شدند.

وی با اشاره به آمادگی 5 ناحیه بسیج در سطح کلانشهر شیراز، افزود: به کمک این گروه‌های جهادی اقداماتی همچون تخلیه آب منازل و پاکسازی آن منطقه ناشی از  گل و لای ناشی از آبگرفتگی صورت گرفت.

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از فعالیت و کمک‌رسانی خودرو‌های پشتیبانی منطقه 2 ارتش خبر داد و افزود: با توجه به نیاز مبرم در مناطق شهرک سعدی، شهرک بهار، کرونی و غیره بلافاصله جهادگران بسیجی و ارتش فارس در منطقه حضور و خدمت‌رسانی کردند که فعالیت ارتش قابل تقدیر است.

علی‌پور با اشاره به ایجاد سیل‌بند، حوضچه آرامش و شیب شکن محله سعدی توسط شهرداری شیراز، ادامه داد: این شیب شکن تابستان سال قبل توسط شهرداری شیراز در بالاست احداث شد که در کنترل سیلاب امروز به خوبی تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • تبادل تروریست‌ها در بندر گوادر
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • حمله هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + عکس