Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@03:43:46 GMT

تکریم ومعارفه فرمانده جدید حوزه ابوذر ناحیه مرکزی یزد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۰۵۳۹

تکریم ومعارفه فرمانده جدید حوزه ابوذر ناحیه مرکزی یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، 

انتهای پیام/د 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع

رئیس کل دادگستری ایلام گفت: کسب رتبه نخست دادگستری استان به لحاظ کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع در دادگاه‌های تجدیدنظر، انقلاب، خانواده، کیفری و اجرای احکام، حاصل تلاش و زحمات جهادی و انقلابی کارکنان قضایی و اداری دادگستری استان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عمران علی محمدی امروز- چهارشنبه بیست و نهم فروردین‌- در دیدار با اعضای شورای قضائی استان ضمن تبریک عملیات غرور آفرین وعده صادق، اظهار کرد: سبزپوشان سپاه پاسداران عملیات بزرگ وعده صادق که حیرت جهانیان را در پاسخ سریع و قاطع به حمله رژیم جعلی و غاصب اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق انجام دادند که نشان از توانمندی و قدرت برتر ایران در منطقه است.

وی با بیان اینکه کسب رتبه اول دادگستری استان از لحاظ کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع در دادگاه‌های تجدیدنظر، انقلاب، خانواده، کیفری و اجرای احکام حاصل تلاش و زحمات جهادی و انقلابی کارکنان قضائی و اداری دادگستری استان است، افزود: اطاله دادرسی در دادگاه‌های استان به حداقل رسیده که در اتقان آرا در کل کشور رتبه دوم را کسب کرده است.

رئیس دادگستری استان ایلام با بیان اینکه در حوزه پیشگیری از وقوع جرم ازجمله جرایم سرقت، افترا، توهین و تهدید در استان روند کاهشی داشته است، خاطرنشان کرد: در شوراهای حل اختلاف بیش از ۴۵ درصد از پرونده‌ها به صلح و سازش منجر شده است که با استفاده از ظرفیت هیئت‌های صلح در مساجد این نتیجه حاصل شده است.

علی محمدی ادامه داد: دادگستری استان ایلام، به عنوان نخستین استان در کشور طرح هر مدرسه یک قاضی و طرح هر مشاور املاک یک حقوقدان را اجرا کرد.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای سند تحول و تعالی قوه قضائیه همکاری و هم افزایی دستگاه قضا با سایر دستگاه‌های اجرای استان ضرورت دارد، تصریح کرد: سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در استان همگام با دادگستری استان از حیث خدمت به مردم، تکریم ارباب رجوع و فناوری‌های نوین پیشرفت‌های چشمگیری داشته است که این پیشرفت‌ها نتیجه تلاش جهادی مدیران و کارکنان توانمند، جهادی و انقلابی است.

دادگستری استان در فسادستیزی و حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری نقش‌آفرین بوده است

حسن بهرام نیا، استاندار ایلام با بیان اینکه عملیات غرورآفرین «وعده صادق» موجب شادی و غرور ملی شده است، اظهار کرد: کسب رتبه‌های برتر دادگستری استان ماحصل زحمات رئیس کل، معاونین، قضات و نیروهای خدوم در همه حوزه‌ها است که این تلاش‌ها، اهتمام و هم‌افزایی در راستای رضایت‌مندی مردمی است.

وی با بیان این‌که هم‌افزایی سه قوه، رضایت‌مندی مردم را به دنبال دارد، تاکید کرد: در سطح ملی، قوه قضائیه و مجموعه دستگاه قضا در استان ایلام، اعتماد آفرینی کرده است و با مردم محوری و نصب‌العین قرار دادن عدالت و انصاف بیش از گذشته موجب اعتمادآفرینی میان مردم شده است.

استاندار ایلام با قدردانی از تلاش‌های رئیس کل دادگستری استان، ادامه داد: از زمان انتصاب وی به عنوان رئیس کل دادگستری استان، تحول خوبی صورت گرفته و استان ایلام در حوزه‌های مختلف قضائی، حائز رتبه‌های برتری شده است.

بهرام‌نیا عنوان کرد: دادگستری استان در فسادستیزی، مبارزه با زمین‌خواری و حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری نقش‌آفرین بوده و همواره با اجرای عدالت، بسترساز توسعه و پیشرفت بوده است.

کد خبر 745524

دیگر خبرها

  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشند
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر منصوب شد
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • تجلیل از هنرمندان برتر استان مرکزی
  • رشد ۱۹ درصدی آموزش فنی و حرفه‌ای در استان مرکزی
  • استاندارمرکزی:مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گره‌گشایی می‌شود
  • آسیب‌شناسی حوزه جمعیت در استان مرکزی آغاز شده است
  • تکریم عفاف و حجاب در طرح نور