Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@02:36:23 GMT

نیاز ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل محور بیرجند- قاین

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۰۵۵۶

نیاز ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل محور بیرجند- قاین

کدخدازاده با اشاره به اینکه برای تکمیل کار و پرداخت طلب پیمانکاران ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: مطالبات پیمانکاران محور باند دوم بیرجند- قاین ۴۵ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدرضا کدخدازاده» امروز (30 اردیبهشت) در بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه باند دوم محور بیرجند- قاین، اظهار کرد:کریدور یزد و چابهار یکی از کریدورهای اصلی کشور است و ظرفیت 8.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیون تن وزن کالا دارد که به آسیای میانه منتهی می شود.

 

معاون راه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور با بیان اینکه کریدور جنوب- شمال شرق از سمت زهدان- بیرجند- مشهد یک هزار و 576 کیلومتر است، گفت: در حال حاضر یک هزار و 48 کیلومتر این کریدور در دست اجرا است و مابقی به بهره داری رسیده و 425 کیلومتر از این محور در خراسان جنوبی قرار دارد که تاکنون از این میزان 191 کیلومتر باند دوم آن افتتاح شده است.

 

وی با بیان اینکه محور بیرجند - قاین 100 کیلومتر است که پیمان سپاری شده و تاکنون 48 کیلومتر از باند دوم آن به بهره برداری رسیده است، افزود: در حال حاضر 52 کیلومتر از این محور در دست اجرا است.

 

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل کار و پرداخت طلب پیمانکاران 150 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، ادامه داد: مطالبات پیمانکاران محور باند دوم بیرجند- قاین 45 میلیارد تومان است.

 

وی به بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه باند دوم محور بیرجند- قاین اشاره کرد و بیان داشت: مجموع احداث باند دوم این محور مواصلاتی 117 کیلومتر است که تاکنون با 60 درصد پیشرفت فیزیکی 50 کیلومتر آن به بهره برداری رسیده است.

 

بر اساس این گزارش، در این حاشیه این مراسم جمعی از کارگران یکی از شرکت های پیمانکار پروژه باند دوم محور بیرجند- قاین برای وصول مطالبات 10 ماهه، بیکاری و توقف پروژه گلایمند بودند که وزیر راه در پاسخ به سوال خبرنگار شبستان مبنی بر اعلام زمان پایان پروژه محور دلهره و پرداخت مطالبات پیمانکاران این پروژه؛ بدون اعلام زمان پایان عملیات اجرایی این مسیر و پرداخت بدهی پیمانکاران تنها از پیگیری این موضوع خبر داد و گفت: باید از انواع اعتبارت به این پروژه تزریق شود تا سریعتر افتتاح شود.

 

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان برنامه های ماه رمضان مجلس خراسان جنوبي نمایشگاه قرآن کریم سبک زندگی اسلامی گلپایگان حوزه علمیه موزه مسجد سفر وزیر راه و شهرسازی شبستان بیرجند وزیر راه و شهرسازی خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس پلیس راه شهرستان خواف گفت: با واژگونی و حریق یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور خواف به قاین راننده خودرو بر اثر شدت جراحت‌های وارده جان باخت و یکی از سرنشینان آن مصدوم شد.

سرگرد حسن محمدی افزود: در این حادثه دو آمبولانس از پایگاه اورژانس «خرگرد و بیاس آباد» مصدوم حادثهرا  بعد از مراقبت‌های نخست درمانی به بیمارستان ۲۲ بهمن شهرستان خواف منتقل کردند.

وی گفت: این خودرو حامل سوخت قاچاق برای شهرهای جنوبی کشور بود.

دیگر خبرها

  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد