Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@12:01:22 GMT

نخستین کمپین روزه‌داری و سلامت در تبریز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۰۶۱۰

نخستین کمپین روزه‌داری و سلامت در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سعید وحیدی‌مهر، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، امروز، سی‌ام اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران گفت: نخستین کمپین روزه‌داری و سلامت در تبریز با مشارکت ۱۰۰ نفر از دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشکده علوم پزشکی این دانشگاه در راستای آشناکردن مردم با فواید روزه‌داری و تأثیرات آن بر سلامت جسمی و روحی و ارائه خدمات پزشکی برای مراجعان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: خدمات پزشکی این کمپین شامل کنترل فشارخون، تعیین شاخص توده بدنی(BMI)، کنترل قند خون و ارائه خدمات مشاوره‌ای زیر نظر پزشک و اعضای هیئت علمی دانشکده علوم پزشکی واحد تبریز خواهد بود.

وی تأکید کرد: برگزاری این کمپین گامی برای اجرای یکی از مضامین اصلی بسته تحول و نوآوری آموزش پزشکی وزارت بهداشت (آموزش پاسخگوی اجتماعی) است.

وحیدی‌مهر از استقرار تیم پزشکی این کمپین در مجتمع‌های تجاری لاله پارک و ستاره باران شهر تبریز در روزهای ۳۱ اردیبهشت و یکم خردادماه سالجاری خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران از ارائه خدمات سلامت این مجموعه در نمایشگاه سلامت شهرداری خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل امینی هرندی ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: نمایشگاه سلامت محور شهرداری با شعار «حال خوب ساختنی است» با حضور ۸۰ غرفه در موضوعات جوانی جمعیت و خانواده، سالمندی، گروه‌های مختلف دارای معلولیت در قالب تشکل‌های مرتبط، شرکت‌های فعال در حوزه سلامت و نیز گروه‌های جهادی و خیران از عصر روز شنبه، یکم اردیبهشت‌ماه در بوستان لاله در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: ۸ خدمت سلامت سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران توسط کلنیک‌های «دندان‌پزشکی»، «آسم و آلرژی»، «درمان در منزل» (دم)، «زخم و لیزر» و «ارتقا سلامت» این مجموعه در نمایشگاه سلامت محور شهرداری ارائه می‌شود. این نمایشگاه تا روز جمعه، ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی افزود: خدمات سلامت توسط مجموعه درمانگاه‌های تخصصی و فوق‌تخصصی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران (یارا) ارائه می‌شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران، امینی ادامه داد: همچنین گروه پژوهشی «سبک زندگی» سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران درخصوص پایش سلامت، اقدام به طراحی یک پرسش‌نامه الکترونیکی کرده و از شهروندان تهرانی خواسته است به منظور پایش وضعیت سلامت به سوال‌ها پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی
  • اهدای ۴۰ دستگاه شوک الکتریکی قلب به سازمان اورژانس ایران
  • کنترل و مهار پشه آئدس در گیلان
  • ۱۱ مادر باردار در سیل اخیر بلوچستان نجات یافتند