Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار امشب السد قطر برابر پرسپولیس ایران آخرین بازی ژاوی افسانه‌ای در دنیای حرفه‌ای فوتبال خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روزنامه پنینسولا قطر در این باره نوشت: در آخرین بازی گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه معروف آزادی، پرسپولیس میزبان السد خواهد بود و این بازی آخرین مسابقه در حرفه فوتبالی ژاوی را رقم خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هافبک سابق باشگاه بارسلونا که به مدت 4 سال در تیم قطری السد بازی کرده است، برای آخرین بار در زمین فوتبال حضور پیدا می کند. ژاوی در کارنامه خود 32 عنوان قهرمانی دارد که آخرین جام او در لیگ قطر و در فصل 19-2018 بوده است.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روزنامه قطری پرسپولیس و السد ژاوی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواریس: لیاقت برد برابر ذوب آهن را داشتیم/ زمانی نام مرا صدا می‌زنند که دیگر نیستم

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن اظهار کرد: یک دربی بود که با احساسات رو به رو بود و بازی ساده‌ای نبود، یک ثبات را بالاخره از خودمان نشان دادیم. ذوب‌آهن برای اتفاقات از نظر احساسی بر ما برتری داشت؛ به بازیکنان بابت تلاش، کنترل بر بازی و اتفاقاتی که در ۲ بازی اخیر و جو پیرامون داشتند، تبریک می‌گویم. یک بر صفر بازی را بردیم که لیاقت آن را داشتیم.

او ادامه داد: به عنوان یک سازمان حرفه‌ای باید از پس این مشکلات بر بیاییم. باید روی کار خودمان تمرکز داشته باشیم و بهترین خودمان را انجام دهیم؛ آرزو می‌کردیم حمایت بیشتری داشته باشیم، اما باز هم باید کارمان را به صورت حرفه‌ای انجام دهیم. به هر حال حتی صورت من موقع ترک زمین مانند بازنده‌ها بود.

مورایس تصریح کرد: از هوادارانی که واقعا حمایت کردند، تشکر می‌کنم. درک می‌کنم شرایط ساده نیست، اما همه چیز قابل تغییر است. وقتی همیشه ببرید افرادی هستند که ضد شما هستند و حمایت نمی‌کنند و به همه این تفاوت‌ها احترام می‌گذارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به برخی شعار‌ها علیه او روی سکو‌ها خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم این اتفاق برای اولین بار در این باشگاه باشد، اما شاید زمانی نیز باشد که اسم من را صدا بزنند؛ در حالی که مربی دیگری روی نیمکت است. نویدکیا دوست من و اسطوره باشگاه است. در آینده چرا که نه؟! از نظر من برای بالاآمدن نباید پا روی کسی بگذاریم. با هم بودن را بیشتر قبول می‌کنم و آرزو می‌کنم ارزش درست را برای همه قائل باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • مواریس: لیاقت برد برابر ذوب آهن را داشتیم/ زمانی نام مرا صدا می‌زنند که دیگر نیستم
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • ژاوی و تماشای ویدیوی معروف تمرینات مارادونا در فاصله چند ساعت به آغاز دیدار برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد