Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:47:11 GMT

کاپیتان‌های تیم ملی سرخپوش می‌مانند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۰۶۳۰

کاپیتان‌های تیم ملی سرخپوش می‌مانند

سال گذشته که تراکتورسازی شروع به جذب بازیکن سرشناس با قراردادهای بلند مدت کرد، خیلی ها به تمجید از عملکرد محمدرضا زنوزی مالک باشگاه پرداختند و حالا ارزش قراردادهای طولانی مدت به خوبی مشخص می شود.

به گزارش "ورزش‌سه"، در ابتدای لیگ هجدهم زنوزی قرارداد بازیکنانی مثل مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را 3 ساله امضا کرد و در آن بندهایی گنجانده شد که حالا به سود تراکتورسازی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شجاعی و دژاگه در فصل گذشته دو مهره تاثیرگذار برای تراکتورسازی بودند. دو کاپیتان تیم ملی سبک نوین فوتبالی که در اروپا اندوخته بودند را به ایران آوردند و با حضورشان شخصیت تراکتورسازی را بالاتر بردند.


در این خصوص مسعود شجاعی شب گذشته در صفحه اینستاگرام خود پست خداحافظی منتشر کرد؛ او بدون توجه به اینکه هنوز دو سال دیگر از قراردادش با تراکتور باقی مانده ضمن تشکر از مسئولان باشگاه از هواداران خداحافظی کرد؛ البته شجاعی در گفت و گویی که با ورزش سه داشت تاکید کرد با سرخپوشان تبریزی قرارداد دارد. البته ساعتی بعد از انتشار این متن خداحافظی عباس الیاسی رییس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی به جدایی شجاعی واکنش نشان داد و با اشاره به قراردادش گفت که او را در تیم نگه می دارند.


درباره دژاگه اما ماجرا کمی متفاوت است. او به طور رسمی اعلامی برای جدایی اش نکرده و در مصاحبه های قبلی خود همه چیز را به آینده موکول کرد. با این وجود درباره اشکان نیز شایعات زیادی پیرامون جدایی اش از تراکتور شنیده می شود. حتی برخی در فضای مجازی حرف از رفتن او به استقلال می زنند و عنوان می کنند که یکی از گزینه های آبی ها برای فصل آینده است.


در این شرایط اما قرارداد سه ساله شجاعی و دژاگه با تراکتورسازی که در ابتدای لیگ هجدهم به امضا رسیده کار آنها را برای جدایی سخت کرده است. سیاست باشگاه تراکتورسازی برای فصل آینده حفظ مهره های خودش است و قراردادهای بلندمدت آنها در ابتدای کار نیز به همین منظور امضا شده است.


بی تردید اگر شجاعی و دژاگه برای جدایی اصرار داشته باشند، باید غرامت مالی سنگینی به تراکتورسازی پرداخت و این هم در صورتی است که باشگاه راضی به این جدایی شود. حتی در قرارداد اشکان دژاگه گفته می شود بندی وجود دارد که او فقط در صورتی که پیشنهاد خارجی داشته باشد می تواند با پرداخت 400 هزار یورو ترانسفر شود. در این شرایط اگر شایعه پیشنهاد استقلال به دژاگه درست باشد، او بدون جلب رضایت تراکتوری ها نمی تواند هیچ اقدامی انجام دهد و به همین خاطر هم هست که تا این لحظه اظهارنظری درباره ماندن یا رفتن از تراکتور انجام نداده است.


شجاعی نیز اگرچه در پست اینستاگرامی اش از تراکتور خداحافظی کرده اما خودش می داند که باید به قراردادش پایبند باشد. درباره او گفته می شود پیشنهادی از لیگ هندوستان دریافت کرده اما خودش به طور رسمی حرفی نزده است


تراکتوری ها فعلا در گیر و دار انتخاب سرمربی تیم هستند و به نظر می رسد می خواهند نظر سرمربی جدید را نیز درباره دو کاپیتان تیم ملی جویا شوند. پس این دو به همراه احسان حاج صفی که او هم دیگر بازیکن ممتاز تراکتورسازی است در فهرست این تیم در فصل بعد حاضرند. این روشی است که شاید لازم باشد سایر باشگاه های فوتبال ایران نیز از آن درس بگیرند چرا که تنها قرارداد بلندمدت با بازیکنان باکیفیت است که منافع باشگاه را تامین می کند.

مسعود شجاعی اشکان دژاگه تیم ملی ایران تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مسعود شجاعی اشکان دژاگه تیم ملی ایران تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب درگه سنگی دارای بیشترین حجم آب در بین تالابهای فصلی نقده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره تالابهای محیط زیست استان آذربایجان‌غربی درحاشیه بازدید از تالاب درگه سنگی شهرستان نقده با بیان اینکه تالاب درگه سنگی بیشترین حجم آب را در بین تالابهای فصلی این شهرستان دارد، گفت: آبگیری تالاب بین المللی درگه سنگی با بیش از 600 هکتار از اواخر آذر ماه سال گذشته آغاز شده و بیش از هشت میلیون مترمکعب آب به داخل تالاب رها شده است.

لیدا شجاعی فر، با اشاره به اینکه منبع تغذیه این تالاب رودخانه گدار است، افزود: در سالهای گذشته این تالاب در طول فصل تابستان خشک می‌شد اما امسال پیش بینی می‌شود با این حجم آبگیری انجام شده، خشک نشود.

شجاعی فر اظهارکرد: تالاب درگه سنگی نقده از اواخر تیرماه بهترین مکان برای استراحت و تغذیه فلامینگوهاست بطوریکه این تالاب پارسال پذیرای بیش از ۱۵ هزار قطعه فلامینگو بود.

وی گفت: این تالاب بدلیل داشتن منبع غذایی عالی زیستگاه مهمی برای زمستان گذرانی، زادآوری و استراحت پرندگان است.

شجاعی فر افزود: تالاب درگه سنگی از نظر وسعت بزرگترین تالاب شهرستان نقده است و تالابهای سولدوز، آق قلعه(شورگل حسنلو)، یادگارلو و طالقان به ترتیب در رتبه های بعدی تالابهای این شهرستان از نظر وسعت قرار دارند.

رئیس اداره تالابهای محیط زیست استان اضافه کرد: چنگر، مرغابی ها،اردک سرسفید و فلامینگوها از پرندگان شاخص این تالاب هستند.  

دیگر خبرها

  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • تالاب درگه سنگی نقده دارای بیشترین حجم آب است
  • تالاب درگه سنگی پذیرای بیش از ۱۵ هزار قطعه فلامینگو بود
  • تالاب درگه سنگی دارای بیشترین حجم آب در بین تالابهای فصلی نقده
  • جام جهانی پاراتیراندازی|شجاعی در تفنگ بادی هشتم شد
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین