Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ بهرامی  در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور مدیرکل آموزش و پرورش لرستان و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان برگزار شده بود ضمن  ارائه گزارش روند اجرای تفاهم نامه آموزش و پرورش با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرواهم فعالیتهای انجام شده در این زمینه به بند ۷ این تفاهم نامه با موضوع طرح فسد اشاره کرد و گفت :این طرح در ۱۶ دبستان ناحیه ۲ خرم آباد برای پایه اول با هدف کم کردن فاصله والدین با دانش آموزان و پیشگیری از اعتیاد با حضور والدین در کنار دانش آموزان  در روزهای پنجشنبه و جمعه در مدرسه برگزار شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین به اجرای طرح تقویت بنیان خانواده در دبیرستانهای ناحیه ۱ به مدت ۱۱ هفته  اشاره کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیشگیری از اعتیاد خانواده دستگاه های اجرایی استان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت برنامه «فن‌تز» از پایان‌نامه‌های حوزه صنایع غذایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، چشم‌انداز این برنامه، حمایت از ثبت اختراعات و کمک به فرآیند توسعه فناوری، ترویج و تجاری‌سازی پایان‌نامه‌های حیطه فناوری‌های صنایع غذایی است.

این فراخوان توسط مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با حمایت سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی به منظور حمایت از ایده‌ها و طرح‌های این حوزه در قالب حفاظت از دارایی‌های فکری، توسعه فناوری و خدمات استقرار در آزمایشگاه‌های ساخت سریع از قبیل فضای کار اشتراکی، خدمات آزمایشگاهی و پایلوت، شبکه‌سازی و برگزاری دوره‌ها و منتورینگ تخصصی اعلام شده است.

کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، مجری اصلی این رویداد است و برنامه به نحوی طراحی شده ‌است که پایان‌نامه‌های مستعد و دارای قابلیت فناورانه، با حمایت معاونت مورد حمایت صددرصدی برای ثبت از مسیر بین المللی PCT قرار خواهد گرفت.

تمامی فارغ اتحصیلان کارشناسی ارشد، دکتری حرفه‌ای، دانشجویان دکتری که از پروپوزال خود دفاع کرده‌اند و موضوع پایان‌نامه آنها در حیطه‌های فناورانه علوم و صنایع غذایی است و همچنین محققان پسادکتری می‌توانند در این برنامه با حفظ شرایط و عدم انتشار نتایج دستاوردها در هر قالبی شرکت کنند. (اطلاعات بیشتر و پرسش‌های متداول).

برای شرکت در فراخوان، متقاضیان می‌توانند " فرم ثبت‌نام " را از طریق پست الکترونیک به نشانی ipmc.service@isti.ir ارسال کنند.

کد خبر 6062870 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • شادی و نشاط شاه‌کلید داشتن خانواده‌ای پویا
  • لزوم تقویت بنیان‌های فکری و معنوی دانشجویان و اساتید
  • تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کردستان با تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال
  • خطرات ناشی از ازدواج با تفاوت فرهنگی
  • چگونه با کودکان درباره بیماری صعب‌العلاج والدین صحبت کنیم؟
  • چگونه با کودکان در باره بیماری صعب‌العلاج والدین صحبت کنیم؟
  • شناسایی و پیگیری روش‌های تقویت مالی در حوزه علم و فناوری
  • بازی؛ نیازی بنیادین در دوران کودکی
  • حمایت برنامه «فن‌تز» از پایان‌نامه‌های حوزه صنایع غذایی
  • افزایش ۱۰۰ درصدی صدور ضمانت‌نامه توسط صندوق‌های پژوهش و فناوری