Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار اسپورت کاتالونیا که برای پوشش بازی خداحافظی ژاوی ارناندس به تهران سفر کرده است اعلام کرد این اتفاق شور هواداران ایرانی بیدار کرده است.

تیم فوتبال السد برای انجام آخرین بازی‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به تهران سفر کرده است تا به مصاف پرسپولیس برود. تیم قطری که پیش از این صعودش به دور بعد قطعی شده تنها با کسب یک امتیاز می‌تواند به عنوان تیم نخست به در مرحله حذفی راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال اهمیت بازی به خاطر ژاوی ارناندس است. هافبک اسپانیایی برای آخرین بار در مستطیل سبز حاضر خواهد شد و در ورزشگاه آزادی برای همیشه از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

به همین منظور خبرنگار اسپورت کاتالونیا به ایران سفر کرده تا این دیدار را پوشش دهد. آلبرت ماسنو برای تهیه یک گزارش به هتلی که کاروان السد مستقر است رفت. خبرنگار اسپانیایی در این گزارش ویدئویی گفت: دوران ورزشی ژاوی در تهران به پایان می‌رسد. او آخرین بازی‌اش را پس از یک دوران فوق‌العاده به پایان خواهد رساند. ژاوی پس از حضور طولانی مدت در باشگاه بارسلونا و السد در ۳۹ سالگی به فوتبال خود پایان خواهد داد. این اتفاق شور و حال زیادی بین هواداران ایرانی ایجاد کرده و آنها پشت درها در انتظار ژاوی هستند.

در گزارش این خبرنگار اسپانیایی، پس از صحبت‌های ماسنو، ژاوی از اتاق هتل به بیرون می‌آید و با هواداران عکس یادگاری می‌گیرد.

ژاوی: حالا خواهید دید. شگفت‌زده می‌شوید

همچنین سایت اسپورت درباره بازی خداحافظی ستاره اسپانیایی نوشت: پس از انجام ۱۰۴۲ بازی و ۲۰ فصل بازی حرفه‌ای او از فوتبال خداحافظی می‌کند. ژاوی می‌خواهد در این دیدار خاص که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود حضور داشته باشد و انتظار می‌رود ۸۷ هزار تماشاگر برای این دیدار به استادیوم بروند که همیشه جو خیلی خاص را ایجاد می‌کنند. ژاوی به خبرنگار اسپورت گفت: "حالا خواهید دید. شگفت‌زده می‌شوید."

ژاوی سرمربی السد می شود

ژاوی به عنوان بازیکن از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند. سپس به تعطیلات می‌رود و پس از آن به قطر بازمی‌گردد تا هدایت السد را بر عهده بگیرد. ژاوی در دور نخست این فصل لیگ قهرمانان برای این تیم به عنوان بازیکن بازی کرد و در مرحله حذفی به عنوان سرمربی به حضورش ادامه خواهد داد. این نخستین تجربه‌اش در دنیای مربیگری خواهد بود. اغلب بر این باورند او مانند دوران بازی‌اش مأموریت جدیدش را به نحو فوق‌العاده‌ای انجام خواهد داد.

اسپورت تنها رسانه اسپانیایی حاضر در تهران برای پوشش بازی خداحافظی ژاوی است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، حذف در لیگ قهرمانان به دست پاری سن ژرمن باید تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی سرمربی تیم اصلی فصل آینده بارسا خواهد بود را تسریع بخشد. 

فعلا در بارسا تمرکز روی بازی هفته بعد برابر رئال است چون یک پیروزی باعث می‌شود که بارسا به پنج امتیازی صدرنشین برسد و رقابت قهرمانی داغ شود. هر چیزی غیر از پیروزی به معنای خداحافظی با لیگ است. فصل برای مردان ژاوی تمام می‌شود و باید هر چه زودتر مربی فصل بعد مشخص شود.

طبق ادعای موندودپورتیوو، بعد از بازی یکشنبه برابر رئال، خوان لاپورتا مستقیما با ژاوی در مورد آینده حرف خواهد زد تا متوجه شود شانسی برای منصرف کردنش از جدایی دارد یا خیر. او می خواهد بداند ژاوی تا چه اندازه روی تصمیمش جدی است. 

طبعا اگر بارسا رئال را ببرد، اصرار لاپورتا برای تغییر عقیده ژاوی بیشتر خواهد شد اما تحت هر شرایطی رئیس ابتدا دوست دارد ژاوی را حفظ کند و در غیر این صورت به دنبال جانشینش خواهد رفت. موندو از رافا مارکز، مربی تیم دوم بارسا، به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی ژاوی در صورت جدایی او نام برده است.

دیگر خبرها

  • آرتورو ویدال همه را شگفت‌زده کرد: دوست داشتم برای رئال مادرید بازی کنم!
  • عکس‌| افشای مکالمات جنجالی ژاوی با داور لیگ قهرمانان
  • پسر صدیقه خانم که اروپایی‌ها را شگفت زده کرد
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • اولین دور مذاکرات بارسا با ستاره اسپانیایی
  • پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود