Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ابراهیم نوروزی فر رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز در مراسم اهدای جوایز مسابقه کتابخوانی  با موضوع « مفهوم آزادی عقیده» اثر شهید مطهری که به همت بسیج رسانه برگزار شد ، اظهار داشت :سازمان بسیج رسانه استان البرز در راستای گرامیداشت هفته عقیدتی در بسیج، شهادت شهید مطهری و روز معلم، اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه اعضای بسیج رسانه نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز با تاکید بر مطالعه کتب شهید مطهری و ترویج تفکر این معلم بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان ما به دنبال ناکارآمد نشان دادن اسلام ناب به جهانیان هستند و با مبارزه با روحیه انقلابی به ترویج بی تفاوتی در جوامع اسلامی کمک می‌کنند.

وی ابراز کرد:‌ دشمنان انقلاب دائماً به دنبال تخریب و مسخ باورهای دینی ما در جامعه اسلامی هستند و تمام سعی و تلاششان این است که روزی به این هدف برسند؛ لذا در سپاه و بسیج به عنوان مدافعان و بازوان انقلاب اسلامی کارهای خوب و ارزشمند و جامعی جهت مقابله با این نقشه‌های دشمن صورت می‌گیرد.

این مسئول در پایان گفت: در راستای کمک به معرفی بیشتر افکار و اندیشه‌های استاد شهید مطهری، مسابقه کتابخوانی با موضوع « مفهوم آزادی عقیده» که بخشی از کتاب آینده انقلاب اسلامی است، ویژه اعضای بسیج رسانه برگزار شده بود، طی مراسمی جوایز برگزیدگان در سپاه استان اهدا شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت سپاه البرز از مردم برای حضور در مراسم شهیدالقدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سپاه استان البرز ضمن تبریک و تسلیت بابت به شهادت رسیدن شهید القدس بهروز واحدی توسط دشمن سیه دل و ناجوانمرد صهیونیستی، از مردم شهید پرور و انقلابی ایران اسلامی و به ویژه مردم شریف استان البرز جهت وداع با پیکر این شهید والامقام همزمان با چهارشنبه هشتم فروردین راس ساعت ۱۵ در خیابان وحدت اسلامی تهران (ضلع جنوبی پارک شهر) دعوت به عمل می‌آورد.   همچنین مردم شریف استان البرز همزمان با پنجشنبه نهم فروردین ماه از ساعت ۱۹:۱۵ می‌توانند از مقابل حوزه ۱۱۷ شهید صدوقی (بلوار هفت تیر نبش خیابان فردوسی) و سپس در مسجد صاحب الزمان علیه السلام در مراسم وداع با پیکر این شهید والامقام مقام در کرج حضور پیدا کنند.   در ضمن مراسم اقامه نماز و تشییع پیکر شهید بهروز واحدی همزمان با دهم فروردین ماه پس از نماز جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی کرج برگزار می‌شود و پیکر مطهر ر شهید در امامزاده حسن علیه السلام تدفین خواهد شد.   حضور باشکوه مردم شهید پرور استان البرز باعث آرامش روح آن شهید بزرگوار و تسلای خاطر خانواده آن شهید والامقام و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سوال روز هفدهم طرح زندگی با آیه‌ها در البرز
  • جایگاه رستگاری در جهان آشوبناک
  • دعوت سپاه البرز از مردم برای حضور در مراسم شهیدالقدس
  • برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان در حال برگزاری است
  • واکنش‌های ادامه دار به اظهارات علی مطهری درباره عید نوروز
  • اجرا برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان
  • پیشرفت در جامعه دینی بدون بستر فرهنگ ممکن نیست
  • مردمی کردن اقتصاد باید با جدیت دنبال شود
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • شعر فارسی، رسانه کم‌نظیر و قدرتمند در دوران جنگ رسانه‌ای/لزوم انتقال پیام‌های دینی، تمدنی و ایرانی‌گری با زبان شعر/ضرورت ایجاد نهضت ترجمه اشعار فارسی