Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:42:56 GMT

انهدام باندهای مواد مخدر استان مرکزی 75 درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۰۸۰۰

انهدام باندهای مواد مخدر استان مرکزی 75 درصد افزایش یافت

اراک - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی استان مرکزی گفت: شناسایی و انهدام باندهای مواد مخدر در این استان امسال 75 درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، «احمدرضا چگنی» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: کشفیات مواد مخدر امسال استان نیز نسبت به مدت مشابه قبل آن 35 درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در راستای مبارزه با خرید و فروش و توزیع مواد مخدر در این مدت اقدامات موثری انجام داده است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی استان مرکزی گفت: مواد مخدر از جمله عوامل بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است که به دلیل کم توجهی به معضل جدی و خطرناکی در جامعه تبدیل شده است.
سرهنگ چگنی افزود: مواد مخدر به عنوان سومین تجارت پرسود دنیا و چهارمین تهدید برای جامعه بشری شناخته شده است.
وی با یادآوری اجرای طرح‌های پاکسازی مواد مخدر در نقاط مختلف استان مرکزی امسال گفت: دستگیرشدگان این بخش شامل توزیع، مصرف و حمل‌کننده مواد مخدر در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد افزایش داشته است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی استان مرکزی افزود: 2 هزار نفر آموزش همگانی و 57 آموزش خصوصی مشاوره درمانی در این مدت در راستای اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی به مردم در مقابل آسیب‌ها و خطرات جبران ‌ناپذیر مواد مخدر برگزار شده است.
سرهنگ چگنی خاطرنشان کرد: توقیف خودرو در این مدت نسبت به مدت مشابه قبل 117 درصد و موتورسیکلت 111 درصد افزایش داشته است.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
1955/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروي انتظامي انهدام باند مواد مخدر استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج سوداگر مرگ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری زوج قاچاقچی مواد مخدر و کشف هشت کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک در شهر جدید مهستان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ علی سلیمانی گفت: در راستای اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت یک زوج در امر خرید و فروش مواد مخدر در شهر جدید مهستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه این زوج سوداگر مرگ را دستگیر کردند. در بازرسی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از منزل متهمان، ۸ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست همواره نسبت به فعالیت افراد مشکوک در پیرامون محل سکونت خود حساس باشند و در صورت مشاهده اینگونه موارد، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد