Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن فوتبال روی میز جانبازان و معلولین از اعزام این تیم به رقابت‌های جهانی در اسپانیا خبر داد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، سیدمصطفی حدادی اظهار داشت: مسابقات جهانی این رشته در اسپانیا در بخش افراد سالم و نیز افراد دارای معلولیت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس با انجمن فوتبال روی میز فدراسیون انجمن های ورزشی هماهنگی های لازم انجام شد تا اردوی تیم ملی ما نیز به طور همزمان تشکیل شود و تیم ما هم بتواند برای نخستین بار حضور در رقابت های جهانی را تجربه کند.

وی درباره نحوه انتخاب ترکیب تیم ملی عنوان کرد: زمستان سال گذشته، رقابت های قهرمانی کشور این رشته را برگزار کردیم تا نفرات برتر و استعدادها را شناسایی و برای تیم ملی انتخاب کنیم. پس از پایان این مسابقات در جلسه کمیته فنی، لیست بلند 12 نفره ای را مشخص کردیم تا به اردو دعوت شوند اما با توجه به کمبود زمان تا شروع مسابقات جهانی، مجددا از این لیست 5 نفر از بهترین بازیکنان جانباز و معلول که بیشترین امتیاز را در رقابت های قهرمانی کشور بدست آورده بودند انتخاب کردیم تا هر چه سریعتر تیم آماده مسابقات جهانی شود.

سرپرست تیم ملی فوتبال روی میز با اشاره به اینکه رقابت های جهانی به صورت تیمی برگزار می شود ادامه داد: در ترکیب تیم ملی مصالح تیمی را در اولویت قرار دادیم، بنابراین باید از بازیکنانی که در پست دفاع و حمله بهترین بودند و حتی در هر دو پست نیز توانایی بازی داشتند، دعوت می کردیم. بر همین اساس 2 بازیکن جانباز و 3 بازیکن معلول که در این پست ها توانسته بودند عملکرد خوبی در مسابقات قهرمانی کشور داشته باشند را از استان های مختلف به اردو فرا خواندیم. باتوجه به اینکه نتوانستیم از تمام اعضای لیست بلند دعوت کنیم، در نظر داریم به طور حتم در آینده از حضور آنها در اردوهای تیم ملی و مسابقات بعدی استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: بهرام سلیمانی از فارس، حسین شهبازی گرویی از چهارمحال و بختیاری، حمید مقدم از زنجان (ملی پوشان دارای معلولیت) و عباس مه آبادی از تهران و مصطفی مسعودی از کرمانشاه (ملی پوشان جانباز) بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

حدادی درباره مسابقات جهانی اسپانیا افزود: هنوز لیست تیم های حاضر در این رقابت ها اعلام نشده است اما در سال های گذشته به طور میانگین حداقل 20 کشور در این مسابقات شرکت می کردند. این رقابت ها هر دو سال یکبار به صورت تیمی و در 6 راند برگزار می شود که 3 بازیکن به صورت ثابت و 2 بازیکن به عنوان ذخیره در تیم حضور دارند.

رئیس انجمن فوتبال روی میز جانبازان و معلولین در پایان گفت: دو مرحله اردوی دیگر برای تیم ملی پیش بینی شده است که آخرین اردو از 5 تیرماه آغاز می شود و متصل به اعزام خواهد بود.

کمک مالی فدراسیون فوتبال برای اعزام تیم فوتبال هفت نفره به اسپانیا

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ورزش جانبازان و معلولین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش جانبازان و معلولین ورزش جانبازان و معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ کمیته بین‌المللی پارالمپیک در پستی در فضای مجازی به حضور جوانمردی در مسابقات پاراتیراندازی واکنش نشان داد.

بخش جهانی پاراتیراندازی کمیته بین‌المللی پارالمپیک، با انتشار تصویر ساره جوانمردی و یادداشتی تحت عنوان «رقابت ستارگان دنیا در جام‌جهانی چانگ‌آن ٢٠٢۴» در وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی خود، نسبت به رقابت ملی‌پوش پرافتخار کشورمان با حریفان قدری از فرانسه، هند و کره جنوبی در رشته تپانچه، واکنش نشان داد.

رقابت‌های نمایندگان ایران در جام‌جهانی پاراتیراندازی، از امروز آغاز می‌شود.

این مسابقات به عنوان یکی رویداد‌های کسب آمادگی در مسیر پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، با حضور ١٢۵ ورزشکار از ٢٧ کشور تا ١٢ اردیبهشت در شهر چانگ‌آن کره‌جنوبی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد