Web Analytics Made Easy - Statcounter

دلار با دیگر به کانال ۱۳ هزار تومانی بازگشت. آفتاب‌‌نیوز : با تداوم ریزش قیمت ارز در بازار ، قیمت دلار در صرافی ها کاهشی ۵۵۰ تومانی را نسبت به ساعات اولیه صبح تجربه کرد و هر دلار در حال حاضر به قیمت ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان فروخته می شود.
صرافی ها نرخ خرید دلار را ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام کرده اند.
 بر این اساس قیمت دلار در بازار آزاد نیز به کانال سیزده هزار تومان ورود کرد و هر دلار در بازار در حال حاضر حدود ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 با ریزش قیمت دلار در بازار ، قیمت یورو نیز به ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان رسید . قیمت خرید یورو نیز ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دلار ارز یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا قیمت دلار محکوم به سقوط است‌؟

فرارو- سقوط قیمت دلار ظرف ۴۸ ساعت گذشته تداعی‌کننده شکست هیمنه اسکناس آمریکایی در افکار عمومی است.

به‌گزارش فرارو؛ قیمت دلار آزاد برخلاف اغلب پیش‌بینی‌ها بعد از وقایع شنبه‌شب به‌جای حرکت در مسیر صعودی و فتح قله‌های جدید، سر از مسیر کاهشی درآورد و در کمتر از ۴۸ ساعت از ماجرا، در موقعیت ترک کانال ۶۵ هزار تومان قرار گرفت. روند کاهشی دلار که سنخیتی با تصور فروشنده‌ها و دلال‌های حاضر در میدان فردوسی ندارد، احتمالا حداقل در روز‌های آتی ادامه خواهد داشت. داده‌های رسمی از نبض اقتصادی کشور نشان می‌دهد اسکناس آمریکایی در ماه‌های گذشته تاب و توان پیشروی با سرعت تورم را نداشته و اگر روند تقلیل نرخ تورم عمومی تداوم داشته باشد، می‌توانیم به ادامه سقوط دلار امیدوار باشیم.

کاهش پنج هزار تومانی قیمت دلار در کمتر از ۴۸ ساعت

قیمت دلار در بازار آزاد یعنی جایی که به‌عنوان بازار غیررسمی معرفی می‌شود و شیطنت دلال‌ها در بالاوپایین شدن نرخ‌ها تاثیر‌گذار است، ظرف ۴۸ ساعت حدود پنج هزار تومان ریخت.

قیمت دلار آزاد در معاملات غیرمجاز پشت‌خطی، همزمان با وقایع شنبه‌شب و عملیات وعده صادق، از مرز ۷۰ هزار تومان عبور کرد، اما صبح یکشنبه با آغاز خریدوفروش‌های بازار، اسکناس آمریکایی بیشتر از ۶۷ هزار تومان خریدار نداشت.

قیمت دلار در ادامه جریان خریدوفروش‌های روز یکشنبه بازار توانی برای ایستادن روی قله‌های قبلی نداشت و اتفاقا بررسی‌های فرارو نشان می‌دهد معامله‌گران پشت‌خطی هم در دومین روز معاملاتی هفته از افزایش قیمت دلار ناامید بودند.

قیمت دلار در جریان معاملات پشت‌خطی که تاحدودی از سروشکل وضعیت فردای بازار پرده‌برداری می‌کند، عصر یکشنبه تا زیر مرز ۶۷ هزار پایین آمد و همزمان با آخرین خریدوفروش‌های بازار تا کانال ۶۵ هزار تومان عقب رفت.

کاهش قیمت دلار، آن هم در حد پنج هزار تومان ظرف دو روز، توقع‌ها برای ادامه روند نزولی دلار را بالا می‌برد و اصلا بعید نیست در روز‌های پیش‌رو با عدد و رقم‌های کمتری روبروی اسم دلار آزاد ملاقات کنیم.

شکست هیمنه دلار در افکار عمومی

قیمت دلار از صبح یکشنبه ۲۶ فروردین برخلاف اغلب پیش‌بینی‌ها در مسیر کاهشی قدم برداشت. در دقایق و ساعات ابتدایی معاملات روز یکشنبه دلار آزاد براساس کانال‌های تلگرامی در کانال ۷۰ هزار حضور داشت، اما قبل از ظهر نرخ دلار از این مرز پایین آمد و همزمان با نگارش این مطلب آماده ترک کانال ۶۵ هزار تومان بود.

کاهش قیمت دلار در ۴۸ ساعت گذشته تا حدود زیادی از شکست هیمنه اسکناس آمریکایی در افکار عمومی پرده‌برداری می‌کند. چون طبق اغلب پیش‌بینی‌ها به‌خاطر جو روانی موجود در بازار، انتظار رفتاری دیگری از دلار داشتیم.

افزایش قیمت دلار آزاد همزمان با رسیدن سیگنال‌های هیجانی اجتنا‌ب‌ناپذیر است، اما درست در روزی که انتظار بالا رفتن نرخ دلار در کانال‌های تلگرامی را داشتیم، اسکناس آمریکایی روی دیگری از خودش نشان داد و به‌جای حرکت در مسیر صعودی، شروع به سقوط کرد. یکی از فروشنده‌های حاضر در میدان فردوسی روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار اقتصادی برنا از ضرر چشمگیر دلال‌ها خبر داد. یکی دیگر از فروشند‌ه‌ها خرید دلار ۷۰ هزار تومانی را ضرر بزرگی برای دلال‌ها دانست و معتقد بود جبران این ضرر تا چند هفته برای دلال‌ها زمان‌بر است.

دیگر خبرها

  • چرا قیمت دلار محکوم به سقوط است‌؟
  • ریزش قیمت بیت‌کوین تا کجا ادامه خواهد داشت؟
  • بازار ایران در آرامش کامل
  • برگشت بورس در کوتاه مدت
  • بازار رمزارزها / ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
  • خبرگزاری دولت: آغاز ریزش نرخ دلار در بازار آزاد/ ماجرای شایعه وصول مالیات از مهریه/ قیمت شمش طلای حراجی چند میلیارد تومان شد؟
  • ریزش ادامه‌دار قیمت‌های کاذب ارز و طلا و بازگشت آرامش به بازار
  • خبرگزاری دولت: قیمت دلار از ۷۰ هزار به ۶۶ هزار تومان رسید
  • آغاز ریزش دلار در بازار آزاد در روز بدون مشتری/ کاهش ۴۰۰۰ تومانی قیمت دلار
  • بازار ارز عقب‌نشینی کرد