Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@01:24:28 GMT

نقوی‌حسینی: بازنشستگان در شرایط سختی قرار دارند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۰۹۵۷

نقوی‌حسینی: بازنشستگان در شرایط سختی قرار دارند

نماینده مردم ورامین گفت: یازنشستگان در شرایط سختی قرار دارند. درخواست من این است که دولت نسبت به همسان سازی حقوق آنها و صدور حکمشان براساس مصوبه مجلس اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، سید حسین نقوی حسینی در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: اخیراً در استان تهران معادن شن و ماسه تعطیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها از تولید شن و ماسه خودداری می‌کنند هدف آنها گران کردن این محصول است از استاندار محترم و مدیران استانی درخواست می‌کنم این موضوع را پیگیری کنند تا وضعیت بازار آشفته مسکن از این بدتر نشود.

این عضو فراکسیون ولایی مجلس در پایان تذکر خود گفت: وزارت آموزش و پرورش باید احکام معلمان و فرهنگیان را اصلاح کند این احکام براساس قانون مجلس صادر نشده متأسفانه افرادی که حقوق کمی می‌گیرند با افزایش حقوق کمتر و کسانی که حقوق بیشتر می‌گیرند با افزایش حقوق بیشتر مواجه هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) وزیر کار: کارگرِ کارگران هستیم

وزیر کار: حق کارگران بیشتر از اینهاست و بدنبال اصلاحات [روند تعیین حقوق]در یکی دو سال آینده هستیم. قانون اصل را [برای تعیین حقوق]بر سه جانبه گرایی گذاشته است. شش ماه بود که بدنبال اجرای مزد منطقه‌ای و بخشی بودیم. حقوق فردی که روی اسکله کار می‌کند و آنکه در تهران زیر کولر کار می‌کند باید متفاوت باشد.

طبق آنچه قانون تصویب کرده است باید در فروردین ماه افزایش حقوق بازنشستگان اعمال شود و کام بازنشستگان عزیزمان هم ان‌شا‌الله شیرین شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین ماه
  • (ویدیو) وزیر کار: کارگرِ کارگران هستیم
  • حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پافشاری مجلس محقق شد
  • ریزش سنگ در این جاده شمالی/ ترافیک به سمت تهران پرحجم شد
  • تاریخ اعمال افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مشخص شد
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی