Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@21:31:23 GMT

آغاز ثبت نام در آزمون دستیاری دندانپزشکی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۱۰۷۱

مهلت مجدد ثبت نام در آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی از امروز ۳۰ اردیبهشت آغاز شد و داوطلبان تا ساعت ۲۴ فردا ۳۱ اردیبهشت ۹۸ فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

به گزارش مهر، فرصت ثبت نام در سی و سومین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی به مدت دو روز در ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ۹۸ تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده اند و همچنین افرادی که نیاز به ویرایش اطلاعات یا تکمیل مدارک خود دارند، می‌توانند از ساعت ١٠صبح ۳۰ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ روز ۳۱ اردیبهشت ۹۸ نسبت به ثبت نام، ویرایش یا تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

سی و سومین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی ساعت ٩ صبح روز پنجشنبه ۶ تیرماه ۹۸ به طور همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر شهر تهران، اصفهان، بابل، تبریز، شیراز، کرمان، مشهد، یزد و همدان برگزار می‌شود.

پیش از این حدود یک هزار و ۸۵۰ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت ١٨ روز دوشنبه ۳ تیر ۹۸ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد و هر داوطلب موظف به پرینت کارت خود از روی سایت است. برای ورود به جلسه‌ی آزمون، همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت ملی ضروری است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهلت مجدد ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی جان بولتون حسین طائب بغداد پرونده یاسین رامین مهلا مومن زاده جواد نکونام نشست فوق العاده اتحادیه عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند

مشاور عالی سازمان سنجش آمار داوطلبانی که کارت آزمون سراسری نوبت اول را دریافت کردند را اعلام کرد.

علیرضا کریمیان، مشاورسازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به آمار دریافت کارت نوبت اول آزمون سراسری گفت: تاکنون بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ اقدام کرده اند.

وی افزود: مهلت دریافت کارت آزمون سراسری فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد بنابراین داوطلبان تا فردا مهلت دارند که نسبت به دریافت کارت آزمون از طریق سایت سنجش آموزش کشور اقدام کنند.

لازم به ذکر است، نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • آغاز رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • تازه‌ترین آمار توزیع کارت کنکور/ آغاز برگزاری کنکور از پنجشنبه
  • بیش از ۷۲۰ هزار نفر کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ گرفتند
  • کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند