Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان - ایرنا - سرپرست فرمانداری خرمشهر گفت: سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان به عنوان استان های معین شهرستان خرمشهر برای اربعین امسال تعیین شدند.

کوروش مودت دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:استان های معین در زمینه توسعه زیر ساخت ها، بهسازی و روکش آسفالت همچنین ساحل سازی به منظور تسهیل در تردد زائران اربعین امسال، خرمشهر را یاری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بر اجرای طرح جامع ساماندهی مواکب حسینی در شلمچه با همکاری منطقه آزاد اروند تاکید کرد و افزود:اربعین امسال مواکب حسینی هم چون سال های گذشته به زائران خدمات رسانی خواهند کرد.
مودت گفت:با توجه به رایگان شدن صدور رواید بین 2 کشور ایرن و عراق پیش بینی می شود تعداد زائران اربعین نسبت به سال های گذشته بیشتر شود و از این رو برنامه ریزی ستاد اربعین برای تسهیل تردد زائران افزایش یافته است.
وی افزود:باید توسعه زیرساخت های دائمی و ماندگار در برنامه های ستاد اربعین گنجانده شود تا در سال های آینده از این سازه ها برای تردد و خدمات رسانی به زائران استفاده شود.
به گزارش ایرنا در اربعین پارسال 450 موکب از شهرهای آبادان و خرمشهر در مرز شلمچه فعالیت داشته و به زائران خدمت رسانی کردند.
مرزهای شلمچه و چذابه 2 گذرگاه مرزی تردد زائران اربعین حسینی در استان خوزستان می باشند.
گذرگاه مرزی شلمچه در 15 کیلومتری خرمشهر قرار دارد.
3015/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي اربعين حسيني استان هاي معين شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۱۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیر پایانه مرزی خسروی با اشاره به اینکه زیر ساخت‌ها و امکانات مناسب در مرز خسروی از دلایل تمایل زائران برای تردد از این مرز برای زیارت عتبات عالیات در عراق است گفت: با رایزنی‌های انجام شده  با طرف عراقی، پایانه خسروی به صورت ۲۴ ساعته و  بدون معطلی و توقف پذیرای زائران است.  
پرهیخته  افزود: مرز رسمی خسروی در فاصله ۱۵ کیلومتری قصرشیرین، تا بغداد پایتخت عراق ۱۹۰، نجف ۳۸۰، کربلا ۳۰۰، کاظمین ۲۰۳ و تا سامرا ۳۲۶ کیلومتر فاصله دارد.  
این مرز  مسافت کوتاه تری در مقایسه با سایر مرز‌های کشور با عتبات عالیات دارد.  

 

دیگر خبرها

  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • زمان اعزام زائران خانه خدا در حج تمتع ۱۴۰۳ مشخص شد | ۱۸ فرودگاه معین حج هستند
  • اعزام بيش از 87 هزار زائر در عمليات حج تمتع/ 18 فرودگاه معين حج هستند