Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@20:55:44 GMT

نرم افزار آموزش نماز در نمایشگاه قرآن مشهد رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۱۲۸۹

نرم افزار آموزش نماز در نمایشگاه قرآن مشهد رونمایی شد

مشهد- ایرنا- اپلیکیشن یا نرم افزار 'واقعیت افزوده نماز' طراحی یکی از شرکتهای دانش بنیان پارک علم و فناوری خراسان روز دوشنبه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد رونمایی شد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان طراح این نرم افزار در این مراسم گفت: اپلیکیشن سه زبانه واقعیت افزوده نماز ویژه نوجوانان تازه به سن تکلیف رسیده و بطور مشخص دختران 9 ساله طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طیبه رضوانی افزود: این نرم افزار طی مدت شش ماه توسط 15 کارشناس در مرکز رشد و زیارت پارک علم و فناوری خراسان با صرف هزینه 500 میلیون ریال تولید شد.
وی ادامه داد: این اپلیکیشن در قالب انیمیشن سه بعدی نماز طراحی شده و هنگامی که دستگاه تلفن همراه روی سجاده قرار می گیرد شخصیت انیمیشن رکوع، سجود و دیگر مراحل نماز را همراه با تلفظ صحیح آیات و ترجمه آن به کاربر آموزش می دهد.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان پارس ثاوا نوین هنر فناور گفت: 'نرم افزار واقعیت افزوده نماز' پیش از رونمایی نهایی آن، پارسال در همایش سراسری نماز رتبه دوم را کسب کرد.
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد با 700 غرفه در 18 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی با حضور فعالان قرآنی 20 کشور جهان تا چهاردهمین روز ماه مبارک رمضان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی این شهر برپاست.
7489/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نماز اپليكيشن آموزشي نمايشگاه قرآن مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: امسال نرم افزار سامانه اجاره بها به صورت برخط فعال شده است و همه مشاوران معاملات املاک در این شهر موظف به نصب آن هستند، با این نرم افزار امکان رصد فعالیتهایشان به طور کامل فراهم شده است.   محسن صیادی افزود: پارسال سامانه اجاره بها به صورت آفلاین بود و این موضوع قدری رصد فعالیت مشاوران املاک را دشوار می کرد اما از ابتدای سال همه مشاوران املاک موظف شده اند این نرم افزار را نصب و براساس آن اقدام کنند، در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنان جلوگیری خواهد شد.   وی بیان کرد: در پی گشتهای مشترک و تشدید بازرسی ها در حوزه مشاوران معاملات املاک مشهد در هفته پایانی فروردین ماه، از ۳۴۶ مورد بازرسی، ۲۲ فرم تعزیری برای متخلفان این صنف تنظیم و چهار واحد نیز پلمب شده است.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد ادامه داد: ۱۱ هزار و ۶۷۵ واحد مشاور معاملات املاک معتبر در مشهد وجود دارد و سال گذشته نزدیک به چهار هزار واحد مشاور املاک بدون پروانه کسب در این شهر شناسایی و به آنها اخطار داده شد.   صیادی گفت: هزار و ۹۵۴ واحد مشاور املاک جدید هم در مشهد پروانه کسب گرفتند.

دیگر خبرها

  • فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • فناوری واقعیت‌افزوده، انقلابی بزرگ در جراحی
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • از آلبوم مرقع «دولت قرآن» اثر یدالله کابلی رونمایی شد
  • آلبوم مرقع «دولت قرآن» یدالله کابلی رونمایی شد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش