Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@02:05:35 GMT

سقوط آزاد قیمت ها در بازار سکه و طلا

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۱۳۹۹

سقوط آزاد قیمت ها در بازار سکه و طلا

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴ میلیون و ۶۱۷ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۱۶ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

به گزارش صدای ایران از تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش نسبت به آخرین قیمت‌های روزکاری قبل در قیمت 4 میلیون و 617 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 560 هزار تومان معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی2 میلیون و 550 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 645 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 984 هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلای 18عیار هم 416 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1275.5 دلار معامله می‌شود.

سیر نزولی قیمت‌ها که از صبح امروز در بازار ارز تشدید شده است درحالی کماکان ادامه دارد که دلار از کانال 14 هزار تومانی صرافی‌های بانکی با کاهش چند مرحله ای نسبت به صبح، وارد کانال 13 هزار تومان شده است.

صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم، با کاهش 370 تومانی نسبت به صبح امروز، 13 هزار و 980 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 13 هزار و 930 تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، 15 هزار و 880 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 15 هزار و 830 تومان است. قیمت خرید و فروش یورو نسبت به صبح امروز 370 تومان کاهش یافته است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قیمت سکه طلا سکه قیمت طلا صدای ایران ایران ایران صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا در بازار آزاد

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران با قیمت ۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ ۳ میلیون و ۶۶۸ هزار تومان معامله می‌شود.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ رانا و ۲۰۷ امروز چقدر فروخته می‌شوند؟
  • قیمت افغانی به تومان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • سقوط آزاد طلا/ فلز زرد چند قیمت خورد؟
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار/ سقوط آزاد قیمت دلار چه زمانی اتفاق می‌افتد؟
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ | سقوط ادامه‌دار سکه و طلا
  • قیمت برنج ایرانی سقوط کرد
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد
  • سقوط قیمت برنج ایرانی از ۱۵۰ هزار تومان به ۸۰ هزار تومان